خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

تبیین فرهنگ اسلامی بهترین راهکار مقابله با هجمه فرهنگی غرب است‎

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در کرسی آزاد اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی اين شهرستان، گفت: تقویت بنیه اعتقادی و تبیین فرهنگ اسلامی در جامعه بهترین راهکار برای مقابله با هجمه های فرهنگی غرب است.
کد خبر: ۸۵۰۱۲۳۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: تبیین ریشه ها و زمینه های فساد فرهنگی ناشی از شبکه های ماهوراه ای و نیز توطئه استحاله فرهنگی غرب و نظام سلطه، مي تواند نقش مهمی در مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه اسلامی داشته باشد.
وی تبیین آثار مخرب فرهنگی رسانه های غربی در بین خانواده ها را از راهکارهای اساسی در مقابله با هجمه فرهنگی نظام سلطه دانست.

حجت الاسلام فیضی زاده تصريح كرد: ایجاد زمینه های لازم برای اقناع و فرهنگ سازی در خصوص مقابله با فرهنگ منحط غرب و شبکه های فاسد ماهواره ای نیازمند عزم عمومی و فرهنگ سازی در سطح جامعه به خصوص با حضور جوانان و دانشگاهیان و دانشجویان است.
وي عملکرد صدا و سیما به عنوان يكي از ابزارهاي مهم برای مقابله با آسیب های هجمه فرهنگی غرب را در سال های اخیر مطلوب عنوان و تقویت برنامه های فرهنگی، تنوع بخشی به برنامه ها و نیز تقویت شبکه های دیجیتال را در این راستا ضروری خواند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: برگزاري این نشست ها به عنوان مطالبه رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه ها، با ایجاد فضای نقدگرایانه و مطالبه گر نقش مهمی در فرهنگ سازی بنیادین در جامعه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار