۲۵ درصد واحدهای تولیدی اردبیل غیرفعال است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۲۵ درصد واحدهای تولیدی استان اردبیل راکد هستند و این آمار در کشور نیز به همین ترتیب است.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۱۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ابراهیم فریدی گذشته فعال شده‌اند و انتظار می‌رود با پیگیری‌های انجام شده تعدادی از واحدهای راکد در داخل شهرک‌های صنعتی نیز فعال شوند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دو مورد ماشین آتش‌نشانی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان خریداری شده است، گفت: در صدد هستیم با افزایش ماشین‌های آتش‌نشانی در داخل شهرک‌های صنعتی در مقابل حوادث به موقع عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیان کرد: ناحیه صنعتی رضی در حال حاضر با پیشرفت قابل قبولی مواجه است و عملیات مختلف برق‌رسانی و گازرسانی به این ناحیه انجام شده و انتظار می‌رود عملیات آبرسانی به این ناحیه نیز به زودی آغاز شود.

فریدی تصریح کرد: صنایع‌کوچک نقش بسیار مهمی در توسعه اشتغال در منطقه دارد و انتظار می‌رود با حمایت از صنایع‌کوچک و واحدهای تولیدی شاهد رونق و توسعه اشتغال در منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه 50 درصد صنایع‌کوچک در داخل شهرک‌های صنعتی استان راه‌اندازی شده است، افزود: صنایع‌کوچک ظرفیت بسیار بالایی در توسعه اشتغال‌زایی دارد و ما باید با تمام توان برای توسعه این امر در استان تلاش کنیم.

ارسال نظرات