معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل در نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل معرفی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۲۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عسگر سنگی، در بازدید از نمایشگاه ملی میراث فرهنگی در محل نمایشگاه دائمی اردبیل اظهار داشت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اردبیل در قالب بسته‌های ویژه در این حوزه در نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه در بسته‌های آماده شده فرصت‌های جذب سرمایه‌گذار در مناطق مختلف گردشگری به تفکیک شهرستان‌ها تهیه و آماده شده است، افزود: این بسته شامل اطلاعات مربوط به مناطق گردشگری، روستاهای نمونه هدف گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه بوده که در غرفه معاونت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بین بازدیدکنندگان از نمایشگاه عرضه می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به حضور فعال معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی در این نمایشگاه بیان کرد: هدف از شرکت در این نمایشگاه جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران برای حضور در مناطق گردشگری و بهره‌برداری از فرصت‌های استان اردبیل بوده است.

سنگی با تشریح مناطق بکر و گردشگری استان اردبیل گفت: حاشیه سد یامچی نیر، دریاچه نئور، دربند هیر و بسیاری از مناطق گردشگری منطقه در سطح استان اردبیل در زمینه جذب گردشگر ظرفیت‌های بسیار بالایی دارند که ضروری است تا این ظرفیت‌ها و استعدادهای استان در قالب چنین نمایشگاه‌های معرفی شده و زمینه جذب سرمایه‌گذاران در منطقه فراهم شود.

وی از حضور معاونت سرمایه‌گذاری استان‌های زنجان، لرستان، کردستان و آذربایجان شرقی در این نمایشگاه برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان‌های خود خبر داد و افزود: برای معرفی هر چه بیشتر مناطق گردشگری استان 5 غرفه به دهکده گردشگری الماس، مجتمع‌های آبدرمانی ایرانیان و قهوه‌سوئی سرعین، شرکت مکان شهر ابرار به عنوان مجری طرح پل معلق خیاو تاگردولی مشگین‌شهر و کمپینگ سطح چهار آری‌کندی اختصاص یافته است.

ارسال نظرات