امام جمعه شهر شربیان:

بسیج لشكر انقلاب است

امام جمعه شهر شربیان در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه بسیج جزء هیچ یک از جناح های انقلاب نیست، گفت: بسیج لشکر انقلاب است و اگر دوگانگی هم وجود داشته باشد آن دوگانگی انقلابی و ضدانقلابی است زیرا حتی غیر انقلابی را نیز می توان جذب کرد.
کد خبر: ۸۷۸۳۱۸۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری افزود: ما نمی خواهیم بسیج را به عنوان یک رقیب برای قوه مجریه قرار دهیم و از برنامه های دشمن در مورد بسیج نفوذ و ایجاد خطوط موازی و رقیب درست کردن برای بسیج و افسران جنگ نرم است.

وی ادامه داد: مهم ترین نیاز کشور به خصوص برای نخبگان و مسئولان کشور بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه دشمن، حفظ روحیه و جهت گیری انقلابی، اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی و ادامه پرشتاب مسیر رشد علمی، اتحاد و انسجام ملی و حفظ استحکام روحی و درونی و ایستادگی بر اصول انقلاب است.

خطیب نماز جمعه شربیان به دیدار مقام معظم رهبری با فرمانده هان بسیج و بسیجیان اشاره و بیان کرد: دولت کنونی آمریکا در قضییه توافق هسته ای تخلف های متعددی تا الان انجام داده است تازه ترنیش تمدید تحریم 10 ساله است که اگر این تحریم بشود قطعا جمهوری اسلامی در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.

وی افزود: اگر امریکا تحریم10 ساله را اعمال نماید ایران اسلامی خاموش نخواهد نشست و واکنش قطعی جمهوری اسلامی موجب عوض شدن صحنه خواهد شد .

امام جمعه شربیان سالگرد شهادت آیت الله مدرس را گرامی داشت و گفت : مجلس بمنزله عصاره ملت و مرکز ثقل مرجع تصمیم گیرنده در مملکت است .

وی تصریح کرد: نمایندگان محترم مجلس باید شهید مدرس را الگو خودشان قرار دهند و در مقابل دشمن قد خم نکنند و قانونی را تصویب کنند که به نفع ملت و کشور باشد و بعد از تصویب قانون خودشان ناظر بر اجرای آن باشند چون در مقابل ملت مسئول هستند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار