فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اعلام کرد:

تحویل ۲۰۰ واحد مسکن محرومین در ایام هفته بسیج توسط سپاه قدس گیلان

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: سپاه قدس گیلان در هفته بسیج 200 واحد مسکونی را در سراسر استان و 5 واحد مسکونی نیز در شهر رشت را به دست محرومان می‌رساند.
کد خبر: ۹۱۹۰۱۷۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی گفتگو با خبرنگار بسیج در رشت اظهار داشت: سپاه گیلان با وجود تمام محدودیت‌های مالی و اعتباری برنامه‌های مختلفی را برای هفته بسیج امسال در نظر گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تجمع بسیجیان در روز ۵ آذر را یکی از برنامه‌های هفته بسیج دانست و تصریح کرد: این تجمع با سخنرانی یکی از شخصیت‌های کشوری و با حضور جمع کثیری از بسیجیان گیلان در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره 92 هزار شهید بسیجی همزمان با سراسر کشور در مرکز استان گیلان عنوان داشت: سپاه گیلان در هفته بسیج 200 واحد مسکونی را در سراسر استان و 5 واحد مسکونی نیز در شهر رشت را به دست محرومان می‌رساند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: نمایشگاهی به‌مناسبت هفته بسیج در سبزه میدان رشت برگزار می‌شود و همانند سال‌های گذشته مراسم دیدار با خانواده شهدا در دستور کار برنامه‌های سپاه قرار دارد.

 وی با اشاره به گلباران مزار شهدا در هفته بسیج افزود: در سال‌های گذشته به‌صورت نمادین فقط تعدادی از قبور مطهر شهدا را گلباران می‌کردیم که این موضوع باعث رنجش خانواده‌های معزز شهدا می‌شد و اگر نمی‌توانیم تمام قبور را گلباران کنیم بهتر است که اسم برنامه یعنی گلباران مزار شهدا را به برنامه دیگری تغییر دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار