سید ساجد یعقوبی
جانشین فرمانده سپاه خلخال خبر داد:
جانشین فرمانده سپاه خلخال گفت: بیش از یک‌صد برنامه متنوع در هفته بسیج در پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های بسیج در مرکز شهرستان و بخش‌های شاهرود و خورش رستم اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۰۷۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸

اجرای بیش از یکصد برنامه فرهنگی در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جانشین فرمانده سپاه خلخال در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال که با هدف هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بیش از یک‌صد برنامه متنوع در هفته بسیج در پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌های بسیج در مرکز شهرستان و بخش‌های شاهرود و خورش رستم اجرا خواهد شد.

سرهنگ پاسدار جواد نوروزی یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج را تجمع بسیجیان در ۵ آذرماه در مصلای حضرت امام خامنه‌ای خلخال عنوان کرد و افزود: بسیج اکنون به قدرتی در منطقه و جهان تبدیل شده که استکبار جهانی و در رأس آن امریکا از آن هراس دارد.

وی بیان کرد: فعالیت بسیج محدود به چند فعالیت در زمینه محرومیت‌زدایی، بهداشت و... نیست و امروز می‌توان جای پای بسیج را در هر جایی دید و بسیج در کنار مردم با مردم و برای مردم تلاش می‌کند.

جانشین سپاه خلخال گفت: مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج شامل برگزاری یادواره‌های شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی و استقرار بیمارستان صحرایی در بخش شاهرود با حضور ده متخصص جهت خدمت‌رسانی به مردم محروم منطقه است.

ارسال نظرات