سردار محمد حسنی سعدی در خاطره ای از سردار حاج قاسم بیان کرد:

دعا کنید که من هزار و دوازدهمین باشم

سردار محمد حسنی سعدی در گفتگویی با اشاره به خاطره ای از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در گلزار شهدای کرمان دیدم سردار حاج قاسم گریه می کردند، رفتم خدمتشان سلام و احوال پرسی کردم، گفتم سردار هزار و ۱۱ شهید، گلزار شهدای کرمان دارد؛ ایشان گفتند دعا کنید که من هزار و دوازدهمین باشم.
کد خبر: ۹۲۰۴۳۷۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار محمد حسنی سعدی در گفتگویی با اشاره به خاطره ای از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در گلزار شهدای کرمان دیدم سردار حاج قاسم گریه می کردند، رفتم خدمتشان سلام و احوال پرسی کردم، گفتم سردار هزار و ۱۱ شهید، گلزار شهدای کرمان دارد؛ ایشان گفتند دعا کنید که من هزار و دوازدهمین باشم.

وی ادامه داد: رو به سردار گفتم خدا نکند ان شاالله باشید و صد و بیست سال خدمت کنید؛ گفتند نه؛ خدمتشان گفتم دو بار از سمت شما پیغام داده اند که دوست دارید پس از دوران مجاهدت و ۱۲۰ سال خدمت اگر شهید شدید کنار شهید یوسف الهی خاک سپاری شوید.

مدیر کل سابق بنیاد شهید استان کرمان افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفتند که من به محسن رجائی و محسن نامجو پیغام داده ام که اگر جائی کنار شهید یوسف الهی نبود حداقل در نزدیکی او خاکسپاری شوم.

سردار حسنی سعدی ابراز کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در آفتاب پتو می انداختند ، متکاء می گذاشتند و پدرشان را می خواباندند و دست پدرشان را می بوسیدند؛ ایشان به شهدا علاقه بسیار داشتند و بسیار ناراحت بودند از اینکه بین خودشان وشهداء فاصله افتاده بود.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی اسم چند شهید را می بردند و می گفتند که من عاشق شهدا هستم، تصریح کرد: در زمان شهادت اولین شهید مدافع حرم شهید محمد جمالی ایشان دستور دادند که با هم شهید را داخل قبر بگذاریم.

مدیر کل سابق بنیاد شهید استان کرمان افزود: با هم رفتیم پائین داخل قبر؛ شهید حاج قاسم سلیمانی یک انگشتر عقیق در آوردند؛ من قسمت بالای بند کفن را گرفته بودم و شهید حاج قاسم قسمت پائین  کفن را گرفته بودند به من گفتند انگشتر را زیر زبانشان بگذارم و خودشان تربت مخصوص کربلا داشتند و روی کفن و قبر پاشیدند.

سردار حسنی سعدی گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از دنیا هیچ چیز نداشت و منزل خود را وقف حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها کرده بودند که در آن جا فعالیت های فرهنگی و عبادی انجام می شد؛ ایشان کارت حقوقی که داشتند مدتی به دست مسئول دفتر بنیاد شهید استان کرمان داده بودند و می گفتند کسانی که مشکل دارند از همین ذره حقوقی که هست به آنان بدهید و می گفتند یک ریال از این حقوق حق من نیست.

وی با تأکید بر اینکه  قطعا مردان بزرگی از سیره، راه، جهاد و مظلومیت ایشان پا خواهد گرفت، بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تعقیبات نماز عجیبی داشت و به صورت حفظ برخی سوره های بزرگ را می خواند و همچنین خیلی خالصانه تعقیبات نماز می خواندند و رعایت حلال و حرام را داشتند و فرزندان شهدا را عمو جان صدا می کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار