فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: از ابتدای سال ساخت ۴۳ واحد مسکن محرومان آغاز شده که تاکنون ۷ واحد آن به بهره‌برداری رسیده و ۲۵ واحد دیگر نیز تا پایان سال تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۹۵۸۰
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ جمشید اصحابی ، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج گیلان در رشت با مدیریت و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در این دیدار با بیان اینکه خبرگزاری بسیج زبان گویای مردم است اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انعکاس اخبار و خدمات بسیج در جامعه ، خبرگزاری بسیج باید برای تحقق این هدف تمام تلاش خود را انجام دهد.

سرهنگ جمشید اصحابی با اشاره به اینکه خبرگزاری بسیج یک خبرگزاری نوپا اما اثرگذار است افزود: باید برای پیشرفت بیشتر خبرگزاری بسیج برنامه ریزی ها و حمایت های گسترده تر انجام شود.

وی با بیان اینکه ساختار سازی در خبرگزاری بسیج باعث استمرار موفقیت این خبرگزاری می شود گفت: برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری به صورت هدفمند در نواحی باعث کشف استعدادهای جدید رسانه ای می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه شهرستان رشت نصف جمعیت استان را دارد افزود: سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز به دلیل جمعیت بالا شهر رشت، گستردگی فعالیت بسیاری دارد.

اصحابی با بیان اینکه از اوایل امسال کار ساخت و نوسازی ۴۰ پایگاه مقاومت بسیج را در شهر رشت شروع کردیم تصریح کرد: تاکنون از ۴۰ پایگاه مقاومت بسیج مدنظر تعداد ۲۷ پایگاه را تحویل دادیم و ۱۳ پایگاه باقیمانده که تا آخر سال تحویل داده می شود.

وی با اشاره به اینکه دو سالن ورزشی در حال ساخت رها شده در شهر رشت داریم خاطرنشان کرد: باید در سال بعد برای اتمام پروژه این سالن های ورزشی برنامه‌ریزی داشته باشیم تا کار ساخت آن به پایان برساند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه یک استخر نیمه کاره در کانون بسیج جوانان شهر رشت داریم تصریح کرد: کار ساخت این استخر دوباره شروع شده اما به ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که یک میلیارد و نیم آن تاکنون تامین شده و درصدد تأمین مابقی اعتبار هستیم.

اصحابی با اشاره به اینکه برای گردان امنیتی امام علی (ع) در شهر رشت سایت پینت بال راه اندازی شده گفت: تجهیزات گردان امام علی (ع) به صورت شخصی توسط بسیجیان بروز شده است.

وی با بیان اینکه در بحث مسکن محرومان ساخت ۴۳ مسکن را از ابتدای سال آغاز کردیم افزود: تاکنون از ۴۳ واحد مسکن محرومان ۷ واحد را تحویل داده ایم و ۲۵ واحد دیگر نیز تا پایان سال انشاءالله تحویل داده می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه مجمع خیرین نیز از حدود سه ماه پیش در شهر رشت توسط افراد خیر شهر تاسیس شده بیان کرد: تاکنون ۶۰ صندوق قرض الحسنه در پایگاه و حوزه های شهر رشت راه اندازی شده است.

اصحابی با بیان اینکه ۱۲۰ مهندس بسیجی رشتی در طرح بسیج همگام با کشاورز در حوزه کار های زراعی به کشاورزان کمک می کنند گفت: در مجموعه اقدامات فرهنگی نیز به صورت ماهانه سه یادواره شهدا در رشت برگزار می شود و اکران فیلم های منطقه پرواز ممنوع و آن ۲۳ نفر نیز از جمله برنامه های مدت اخیر بوده است.

وی افزود: چمن طبیعی و مصنوعی مجموعه کانون بسیج جوانان شهر رشت و همچنین سالن ژیمناستیک و ورزش‌های رزمی این مجموعه آماده خدمت رسانی به نوجوانان و جوانان شهر رشت می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات