خبرهای داغ:
مهدی مطهری _ناحیه بسیج دانشجویی
دوره 1157 در اصفهان

دوره تشکیلاتی،مدیریتی و عملیاتی 1157 در اصفهان برگزار شد

دوره تشکیلاتی ،مدیریتی وعملیاتی 1157 به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۲۶۳۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبر نگار بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی اصفهان دوره 4 روزه تشکیلاتی ،مدیریتی وعملیاتی 1157 به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان برگزار شد. این دوره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان با شعار "قاسم زمان هات باش"برگزار شد.

در افتتاحیه این طرح حجت الاسلام و المسلمین کلباسی به طرح امتحان های الهی که  رشد و تعالی انسان در آن نهفته است پرداخت.

فراگیران در این دوره با احصاء مشکلات تشکل های دانشجویی خود و در میان گذاشتن با اساتید به بررسی راه کار ها و تصحیح رفتار های معارض با روح کار تشکیلاتی پرداختند.

دانشجویان شرکت کننده از نواحی اصفهان ،کاشان ،شهرضا و سمیرم شرکت کرده و با شرکت در کلاس کارگاهی  مدرسه مضمار در یک روز کامل صفر تاصد تشکیلات را فرا گرفتند.

 حمید رضا محمدی مدیر مدرسه تشکیلاتی  مضمار بابیان این که چهار رکن اساسی یک تشکیلات عبارت است رهبر،هدف،نظم واعضا گفت: با حذف هر یک از این رکن های ذکر شده تشکیلات و کار تشکیلاتی هم از بین خواهد رفت.

 محسن سلیمانی دیگر سخنران و استاد دورره بود که به تبیین وبررسی جریان های سیاسی از منظر دید انقلابی پرداخت و به طور کامل جریان های سیاسی ایران به ویژه بعد از انقلاب را تشریح کرد .

تصاویر این مراسم را مشاهده می کنید:

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار