خبرهای داغ:
مسئول تربیت و تعالی سپاه ناحیه بهار:

نماینده باید شجاع، انقلابی و دشمن‌شناس باشد

مسئول تربیت و تعالی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه نماینده باید شجاع، انقلابی و دشمن‌شناس باشد، گفت: فردی با این صفات می‌تواند برای مردمش متدین و مومن باشد و کار کند.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۷۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲

نماینده باید شجاع، انقلابی و دشمن‌شناس باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام مرتضی محمودی در نشستی با اعضای شورا، مربیان، متربیان و مسئولین پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) در خصوص شرایط انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با توجه به اهمیت بالای این موضوع اشاره داشت.

وی با بیان اینکه یک مجلس قدرتمند و انقلابی می‌توانند بدنه دولت قدرتمند را تشکیل دهند به برخی ویژگی‌های نماینده اصلح اشاره داشتند.

مسئول تربیت و تعالی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه نماینده باید شجاع، انقلابی و دشمن‌شناس باشد، گفت: فردی با این صفات می‌تواند برای مردمش متدین و مومن باشد و کار کند، در غیر این صورت فرد انتخاب شده اگر صفات ویژگی‌های نماینده اصلح را نداشته باشد و بدون تحقیق و فقط به صرف تبلیغات و ... روی کار بیاید، نمی‌تواند اولویت‌های جامعه را درک کند و خوب نقش آفرینی کند.

وی با بیان اینکه انتخابات با حضور مردم شکل می‌گیرد، افزود: شرکت مردم و مشارکت سازنده مردم نشان از مردم سالاری دینی است که آن را مدیون خون شهدا هستیم و به ابرقدرت‌ها نیز فهماندیم که جز در صحبت و تهدید هیچ ضربه‌ای به اسلام نمی‌توانند بزنند تا زمانی که مردم پشت ولی فقیه هستند و از وی تبعیت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات