سعید زعفری
با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد؛
مراسم بزرگداشت و یادبود حسین علویزاده، صدای رسای استکبارستیزی اردبیل و پیر بسیجیان اردبیل با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در روستای چنذانق برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۲۰۴۷۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴

 مراسم یادبود حسین علویزاده، پیر بسیجیان اردبیل

به گزارش راهیان نور خبرگزاری بسیج از اردبیل  بعد از ظهر امروز مراسم بزرگداشت و یادبود حسین علویزاده، صدای رسای استکبارستیزی اردبیل و پیر بسیجیان اردبیل با حضور سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در روستای چنذانق برگزار شد.

حجت الاسلام حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل در این مراسم به بیان ویژگی های بسیج پرداخت و گفت: مرحوم علویزاده پس از دفاع مقدس و نیز در سنگر باقی ماند و با صدای رسای خود تا پایان عمرش استکبار ستیزی را فریاد کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به احادیث بر جای مانده از ائمه معصومین(ع) به حفظ حرمت همسایه پرداخت و گفت: تکریم همسایه تکریم عام است.

نوری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حفظ حرمت اهل بیت(ع) بر همه مسلمانان واجب است و این حرمت شامل دادن خمس مال و حتی نامگذاری فرزندان به اسم ائمه معصومین(ع) نیز می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل از قرآن،مسجد و علما به عنوان شافع و شاکی روز قیامت نام برد و گفت:مرحوم علویزاده حرمت داشت چراکه از جان و آبروی حود تا پایان عمرش مضایقه نکرد.

ارسال نظرات