فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهدا با ایثار خود امنیت امروز را برای ما به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۹۲۲۰۶۹۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

شهدا با ایثار خود امنیت امروز را برای ما به ارمغان آوردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سردار سرتیپ جلیل بابازاده  در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و شمال‌غرب و مدافعان حرم اردبیل اظهار داشت: شهدا با ایثار خود امنیت امروز را برای ما به ارمغان آورده و دست حمایت خود را هنوز هم از سر ملت برنداشته‌اند.

وی با اشاره به عملیات بدر و خیبر افزود: در عملیات خیبر در سال 62 برگزار شد 138 شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد و در عملیات بدر 136 نفر از رزمندگان استان اردبیل به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به خباثت‌های دشمنان اسلام بعد از قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی اشاره کرد و بیان کرد: 16 نفر از رزمندگان استان اردبیل در عملیات‌های شمال‌غرب کشور بعد از دفاع مقدس تاکنون در مبارزه با اشرار و منافقین به شهادت رسیدند.

بابازاده ضمن تشکر از مردم به‌دلیل برگزاری باشکوه انتخابات در استان افزود: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر برگ زرینی در تاریخ این مملکت رقم زدند و هر کس با رای مردم منتخب شد و به مجلس راه یافت باید برای خدمت به مردم بکوشد و با آوردن خیر و برکت به استان محبت مردم را جبران کند.

وی با اشاره به ایثارگری‌های حسین علویزاده پیربسیجیان اردبیل و شهدای مدافع حرم اردبیل تصریح کرد: در 17 اسفند 92 شهید هاشم دهقانی‌نیا و علی آقایی در مبارزه با داعش تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند و شهید علویزاده این پیربسیجی با اخلاص تا پایان عمرش امام‌گویان دست از مبارزه با استکبار برنداشت.

ارسال نظرات