نماینده ولی فقیه در هرمزگان: مردم درخانه بمانند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از مردم خواست: توصیه‌های پزشکی و بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا را جدی بگیرند و برای ریشه کنی این بیمای در خانه بمانند.
کد خبر: ۹۲۲۵۷۷۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این زمینه افزود: مردم با ماندن در خانه نگذارند زنجیزه ابتلای به این بیماری شدت گیرد و افراد زیادی را درگیر خود کند.
وی با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی مهم‌ترین راه غلبه بر بیماری کرونا است، یادآورشد: در اسلام بر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی زیاد تاکید شده و همه مسلمانان باید بر این اصول پایبند باشند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهارداشت: باید از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای مقابله با این بیماری ویروسی که سلامت اجتماع را به خطر انداخته است، استفاده شود.
عبادی زاده با قدردانی از پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبازره با بیماری کرونا هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب این قشر که در راه سلامت مردم جان خود را فدا کردند را در ردیف شهدا می داند که به یاری مردم شتافته و راه مقابله با این بیماری را در خدمت و ایثار خویش معنی کرده‌اند.
وی همچنین با قدردانی از تلاش شبانه روزی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان از آنان خواست: هرچه شدیدتر ورودی‌های استان را کنترل کرده تا دامنه گسترش این بیماری کاهش یابد.
وی در پایان از گروه های فعال مردمی در ضدعفونی و پاکسازی شهرها و محلات قدردانی کرد و گقت: این قشر جهادگر سهم مهمی از همدلی برای غلبه بر این بیماری را بر دوش گرفته‌اند و امیدوارم همه بتوانیم با ایفای مسوولیت‌های فردی و اجتماعی خویش، هرچه سریع‌تر این بیماری را در کشور شکست دهیم.
براساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، درحال حاضر شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۱۰۶ نفر رسیده که از این شمار ۸۸ نفر ترخیص، ۹ نفر بستری و ۹ مورد فوت شدند.

ارسال نظرات