جانشین فرمانده سپاه دهگلان از تولید روزانه ۷۰۰ عدد ماسک توسط گروو‌های جهادی سپاه دهگلان وبسیج دانش آموزی این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۷۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشورو نیاز مردم برای مقابله و پیشگیری از این بیماری و روبرو شدن مردم با کمبود ماسک گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت سپاه دهگلان و بسیج دانش آموزی دبیرستان بعثت اقدام به تولید ماسک در سطح شهرستان کردند.

ویروس کرونا این روز‌ها سبب ایجاد موج نگرانی و اضطراب در بین مردم شده است به طوری که عده‌ای با رعایت نکات بهداشتی، اما هنوز نگران ابتلا به این ویروس هستند.


از طرف دیگر با افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران بلافاصله برخی از سودجویان از این فرصت استفاده کرده و با احتکار و گرانفروشی ماسک‌های طبی سعی در برهم زدن بازار این محصول داشتند


با این حال در مقابل برخی افراد فرصت طلب و سودجو که با احتکار ماسک، باعث گرانی و ایجاد جو روانی منفی در جامعه می‌شوند، گروه‌های از بسیج خواهران سپاه ناحیه دهگلان، بسیج دانش آموزی، گروه‌های مردمی با همکاری فنی و حرفه‌ای و شبکه بهداشت اقدام با دوخت ماسک و توزیع رایگان آن میان مردم به کمک هموطنان خود شتافته‌اند


صادق جمالی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در بازدید از روند تهیه و تولید کار گاه تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی و بسیج دانش آموزی بیان داشت: گروه‌های جهادی به صورت داوطلبانه وارد عمل شده و در این امر خیر خواهانه در کارگاه‌های خیاطی روزانه حدود ۷۰۰ عدد ماسک تولید می‌کنند.

وی افزود: این ماسک‌ها در کارگاه‌های متعلق به همین گروه‌های جهادی و با حمایت ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان می‌شود و بعد از استرلیزه و ضد عفونی شدن در میان مردم توزیع می‌شود.

جمالی گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان در این راستا تاکنون مبلغ یک میلیون تومان نقدی و خرید پارچه مخصوص ماسک هم به مبلغ یک میلیون تومان در اختیار گروه جهادی تولید ماسک قرار داده است


وی اظهار داشت: این مشکل هم با ورود به چرخه تولید برطرف می‌شود چرا که پیش‌بینی شده که با تولید روزانه ۷۰۰ عدد هم نیاز شهرستان برطرف می‌شود


جمالی در ادامه با اشاره به ضد عفونی سطح شهر دهگلان و بلبان آباد بیان داشت: هر شب حدود ۷ الی ۱۰ گرووه جهادی از بسیجیان و بسیج ورزشکاران زیر نظر ناحیه مقاومت بسیج و حوزه مقاومت بسیج شهید نسرین پوراقدام به ضد عفونی و گندزدایی می‌نمایند.


وی با بیان اینکه ما از تمام ظرفیت‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه و با همراهی دیگر ادارات و نهاد‌ها برای کاهش شیوع این بیماری استفاده خواهیم کرد و از همه افرادی که در این زمینه تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که با همدلی هم بتوانیم این مشکل را پشت سر بگذاریم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات