سعید زعفری هشجین
فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز در گفتگو با بسیج :
فرمانده سپاه ناحیه عشایری ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز به مردم و عشایر غیور شهرستان اصلاندوز،اقشار مختلف مردم را به رعایت مسایل بهداشتی و ماندن در خانه ،خودداری از سفر و دید و بازدید نوروزی توصیه کرد.
کد خبر: ۹۲۲۶۷۴۴
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

سرهنگ حسین حسین زاده در گفتگو با خبرگزاری بسیج اردبیل  ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز به مردم و عشایر غیور شهرستان اصلاندوز اظهار امیدواری کرد که سال ۹۹سالی سرشار از موفقیت و خوشبختی و سلامتی برای همه مردم ایران و بخصوص شهرستان اصلاندوز باشد.

وی از مجاهدت مدافعان سلامت در برابر ویروس کرونا قدردانی و مردم شهرستان را به رعایت مسایل بهداشتی و ماندن در خانه ،خودداری از سفر و دید و بازدید نوروزی توصیه کرد و گفت: مردم در راستای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا می توانند از طریق تلفن و یا فضای مجازی صله رحم کنند.

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز با تاکید بر لزوم نقش آفرینی جدی‌تر اقشار مختلف مردم در مقابله با کرونا گفت: در ایام نوروز باید به خاطر سلامت مردم از آداب و رسوم نوروزی چشم پوشی کنیم.

حسین زاده با گلایه از تردد مردم در بازارها و معابر عمومی و بی توجهی به هشدارهای مسئولان و کارشناسان بهداشت در آستانه عید نوروز،به مردم توصیه کرد تا برای قطع زنجیره انتقال بیماری و به خاطر حفظ سلامت عزیزانمان به خصوص سالمندان و بیماران در منزل بمانند و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

 وی افزود: خطر انتشار سریع بیماری کرونا در منطقه کاملا جدی است و تنها راه کنترل آن ماندن در خانه می باشد.

فرمانده ناحیه عشایری در پایان اظهار امیدواری کرد که با تلاش مسئولان شهرستان و با همکاری عموم مردم بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.

ارسال نظرات