خبرهای داغ:

نسیم مهر رضوی در بیمارستان گلستان می وزد

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از اجرای طرح نسیم مهر رضوی در ایام نوروز خبرداد.
کد خبر: ۹۲۲۷۰۰۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵

سیدمحمد جعفر امامیان در گفتگو با   خبرنگار بسیج از کرمانشاه :  با اشاره به برنامه‌های نمایندگی آسان قدس رضوی در ایام نوروز اظهار داشت: در روزهای پایانی سال ۹۸ و در ایام سال‌روز شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع) طرح‌های مختلفی از سوی خادمیان رضوی اجرا شده است.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها، طرح سفره امام رضا (ع) با همت خادم یاران رضوی، عموم خیرین و مردم ولایتمدار کرمانشاه بود که با توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی و تغذیه‌ای به ارزش دو میلیارد ریال بین مردم برگزار شد.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: خادمیان یاران رضوی همزمان با گسترس ویروس منحوس کرونا در امور گندزدایی و ضدعفونی معابر و محلات و نیز فعالیت در کارگاه‌های تهیه و تولید ماسک و لوازم بهداشتی در حال کمک به مردم هستند.

امامیان بیان کرد: طرح نسیم مهر رضوی یکی دیگر از طرح‌هایی است که برای دلجویی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان و خداقوت به عوامل دست اندرکاران بهداشتی و درمانی کرمانشاه که در خط مقدم مبارزه هستند، اجرا می‌شود که در آن خامیاران رضوی به نمایندگی از امام رضا (ع) در بیمارستان‌ها حضور می‌یابند و با ایجاد فضایی معنوی و توسل به امام رضا (ع) شفای مریض را از خداوند مسئلت می‌کنند.

وی عنوان کرد: همچنین همزمان بسته‌های تبرکی آستان قدس رضوی و غذای تبرکی امام رضا (ع) بین بیماران این بخش‌ها توزیع می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار