مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت:

راه اندازی دو کارگاه تولید ماسک در زاهدان

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا دو کارگاه تولید ماسک با همت جهادگران بسیج دانشجویی در زاهدان راه اندازی شده که روزانه بیش از 2000 هزار ماسک تولید و توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۲۷۷۶۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
ساسان سالاری، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: رسالت دانشجویان بسیجی گره گشایی از مشکلات مردم و رفع آنهاست، که در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا دو کارگاه تولید ماسک با همت جهادگران بسیج دانشجویی در زاهدان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به این مطلب که کمبود ماسک در زاهدان شرایط سختی را برای هموطنان ایجاد کرده بود، دانشجویان با راه اندازی این دو کارگاه دغدغه‌های مردم را کم کردند، افزود:در این کارگاه‌ها روزانه بیش از ۲۰۰۰ ماسک با همت جهادگران در حال تولید است که این دو کارگاه با همکاری دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای خواهران حیدری خباز مشغول به فعالیت می‌باشد.

ساسان سالاری بیان کرد: در بحث تولید مواد ضدعفونی کنند، یک کار تحقیقاتی مهم شروع کرده ایم که در این تحقیق هدف بهره وری و تاثیر گذاری بیشتر است و مواد مختلف در حال آزمایش است تا بیشترین تاثیر گذاری را بر روی ویروس‌ها داشته باشند و این اقدامات به صورت کاملا علمی و در مکان‌های تخصصی و زیر نظر متخصصین مربوطه در حال بررسی و انجام است.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بحث آموزش و پیشگیری حدود ۱۰ هزار تراکت در سطح استان توزیع شده و همچنین در فضای مجازی نیز به آموزش پرداخت شده است.

این مسئول افزود: در فضای مجازی نیز بر روی موضوعات مختلف که باعث ایجاد جریان می‌شود نیز کار شده است، از جمله این اقدامات راه اندازی هشتک "رزمایش همدلی" بود که اقدامات عملیاتی انجام شده از جمله ضدعفونی کردن معابر و تولید و توزیع ماسک و... در قالب این هشتک در فضای مجازی کار شد و اقدام عملی نیز توسط ۱۲ گروه جهادی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان و همچنین حدود ۳۰ گروه جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج دانشجویی انجام و در حال انجام است.

سالاری گفت: در خصوص ضد عفونی و پاکسازی معابر، دارای دو خودرو با ظرفیت هر کدام ۲۰۰۰ لیتر در حال خدمت گذاری به مردم عزیز استان هستیم.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین بعد از ورود بیماری کوید ۱۹ در استان، بیماران تالاسمی و... با مشکل کمبود خون مواجه شدند که وظیفه خود دیدیم و اعضای گروه‌های جهادی قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در این کار انسان دوستانه شرکت نموده و همچنین هشتک"یک کار ضروری" در فضای مجازی در این خصوص به راه افتاد تا مردم به این کار انسان دوستانه ترغیب شوند
ارسال نظرات