خبرهای داغ:
آیت‌الله علوی گرگانی :

مردم به توصیه‌های پزشکان توجه کنند

آیت اله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی استان، استاندار، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان، شهرداری‌ها، نیرو‌های سپاه، بسیج و قرارگاه مردمی مدافعین سلامت در راستای مقابله با کرونا قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۲۲۸۱۲۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، آیت الله علوی گرگانی با ارسال پیامی از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی استان، استاندار، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان، شهرداری‌ها، نیرو‌های سپاه، بسیج و قرارگاه مردمی مدافعین سلامت در راستای مقابله با کرونا قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط آنچه بیش از هر چیز خودنمایی می کند مجاهدت و تلاش شبانه روزی پزشکان، پرستاران و اعضای کادر درمانی است به مردم توصیه کرد: بهتر از گذشته به توصیه‌های پزشکان توجه کنند و با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و دستورات مسئولان در ریشه‌کن کردن ویروس کرونا موثر باشند.

این مرجع تقلید شیعیان گفت: شیوع بلای عالمگیر کرونا موجب برهم خوردن نظم طبیعی زندگی شده و در این راستا توسل به اهل بیت علیهما السلام و تضرع به درگاه پروردگار در روزهای مبارک ماه شعبان می‌تواند سبب رفع هر چه سریع‌تر این بلا و فرج برای امت اسلامی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار