با توجه به شرایط کشور، بیش از پیش لزوم همکاری، وحدت و همدلی مابین دستگاههای اجرایی و مردم در حوزه بهداشت و درمان ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۲۲۸۴۸۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲

جلسه قرارگاه پدافند زیستی سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، دوازدهمین جلسه پدافند زیستی مبارزه با کرونا در سالن جلسات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

استاندار اردبیل ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار ، تلاش جهت بهبود سلامتی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس را حسنه دانست و افزود: رعایت کامل نکات بهداشتی همراه با توسل و ذکر و انابه، دو گزینه برای مبارزه وحل مشکل کرونا است.

بهنامجو از زحمات بسیجیان و رزمندگان سپاه استان اردبیل در ضد عفونی و اقدامات پیشگیرانه در مقابل این ویروس تقدیر کرد و گفت :امروز و با توجه به شرایط کشور و استان اردبیل، بیش از پیش لزوم همکاری، وحدت و همدلی مابین دستگاههای اجرایی و مردم در حوزه بهداشت و درمان ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد :  همکاری مرکز بهداشت و درمان استان برای مقابله با این ویروس منحوس و ناشناخته با سپاه در این شرایط بیش از پیش مورد نیاز است و انشاءالله این همکاری تقویت خواهد شد.

سردار حسینی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با اشاره به اعمال  محدودیت های ترافیکی شدید در راه های مواصلاتی و سطح استان اردبیل گفت : با اقدامات انجام شده و پیش رو، ان شاالله شاهد ریشه کن شدن این بیماری خواهیم بود.

وی با تاکید بر سازماندهی نیروهای انسانی و تجهیزات مورد نیاز در جهت خدمت رسانی در مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: پیشگیری از شیوع این بیماری یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری(حفظه الله) است که قرارگاه پدافند زیستی در  استان تا فروکش کردن بیماری به حالت آماده باش بوده و همکاری و حمایت خود را از سایر دستگاه ها و مجموعه های بهداشتی و درمانی ادامه می دهد.

در ادامه مدیر کل صداو سیمای مرکز اردبیل افزود: امروزه با توجه به اینکه دشمنان نظام با هجمه روانی و رسانه ای گسترده و پرحجم و با بکارگیری تمامی ابزار و امکانات بصورت مغرضانه سعی در تخریب اقدامات و تلاش های صورت گرفته در خصوص مبارزه با این بیماری را در کشور دارند، باید هوشیار و آگاه باشیم. البته در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی تاکنون، تجربه نشان داده که هرگاه نیروهای سلحشور و غیرتمند بسیجی با روحیه خستگی ناپذیر خود پای کار بودند، توانستیم از شرایط بحران و خطر به سلامت عبور کنیم.

ملااحمدی آموزش را مهمترین رکن در کنترل روند و توقف چرخه شیوع ویروس کرونا دانست و ضمن تاکید بر حفظ و مراقبت از سالمندان به واسطه اینکه به میزان بیشتری در معرض خطر هستند، بر ضرورت پرهیز از حضور در مراکز پرازدحام و پرتردد و مراکز خرید تاکید کرده و گفت : صداو سیمای مرکز اردبیل اقدامات و برنامه ریزی خوبی جهت آموزش و پیشگیری از این ویروس را انجام داده است و امید است مردم استان اردبیل نکات بهداشتی و آموزش های لازم را رعایت کنند.

در این جلسه همچنین تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی نقطه نظراتشان را بیان داشتند.

 عکس و خبر : سعید زعفری هشجین

جلسه قرارگاه پدافند زیستی سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد

جلسه قرارگاه پدافند زیستی سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد

جلسه قرارگاه پدافند زیستی سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد

ارسال نظرات