سعید زعفری هشجین
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل :
مردم نکات بهداشتی را در جامعه رعایت کنند تا ویروس کرونا در کشور از بین برود،
کد خبر: ۹۲۲۸۴۹۶
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه استان اردبیل در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان اردبیل با اشاره به آمادگی و عملیاتی شدن توان نیرو‌های بسیجی در مقابله با ویروس کروناگفت: رزمندگان و بسیجیان استان اردبیل با تمام توان جهت شکست ویروس کرونا مبارزه و تلاش می کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل  بیان داشت: امر ضدعفونی و گندزدایی از معابر شهرها نیز توسط سپاه استان و تیپ 37حضرت عباس (ع)  انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

بابازاده با تأکید بر ضرورت آمادگی بیشتر برای مواجهه با روند احتمالی رو به رشد بیماری کرونا در استان، اظهار داشت: در عین حال باید این نکته امیدوارکننده را هم گفت که آمار بهبودیافتگان و همچنین روند افزایش مبتلایان به این بیماری، وضعیت بهتری نسبت به پیش‌بینی‌ها داشته است.

سپاه وبسیج از همان ساعت اولیه با اعلام آماده باش صد درصد ، اقدامات زیادی را در مقابله با این ویروس با همکاری رده های مقاومت ،کادر درمانی ، تاکنون انجام داده است واین کار را وظیفه خود می داند،ازجمله راه اندازی کارگاه  های تولید روزانه ماسک ،گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن استان و شهرستانها  ،کمک به کنترل ورودی وخروجی شهر ،که این کار تا ریشه کن شدن این ویروس ادامه دارد

وی با قدردانی از تلاش‌های جامعه پزشکی و پرستاری، دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: همه تلاش‌ها در شرایط فعلی باید صرف پیشگیری از شیوع بیماری و رعایت اصول بهداشتی و خودمراقبتی از سوی مردم و خانواده‌ها شود.

بابازاده افزود : امسال برخلاف سالهای قبل ویروس کرونا دامنگیر مردم شده بنابراین درسیزده نوروز بهترین گزینه درخانه ماندن است چرا که حداقل ازاین بیماری در امان می مانید.

وی ادامه داد: فرصت گشت وگذار در طول سال برای دیدن طبیعت خدا دادی برای همه مردم هست ولی دراین روزها که هر لحظه به تعداد بیماران کرونایی اضافه می شود شرایط مساعد نیستو  مردم باید درخانه‌ها بمانند تا بتوانند ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم

ارسال نظرات