ولایتمداری و بصیرت حضرت عباس (ع) الگوي جانبازان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: بصيرت ، ولايت مداري و از خودگذشتگی حضرت ابوالفضل العباس (ع) بهترين الگو براي جانبازان دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۰۲
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اظهار داشت:اسلام مملو از اسوه‌های بزرگی است که هر کدام می‌تواند الگویی عملی برای زندگی باشد تا به سعادت رسید.

وی با بیان اینکه شجاعت، ایستادگی و دلاور مردی از ویژگی‌های حضرت عباس بوده و جانبازان با تاسی از این حضرت از اسلام و آرمان‌های امام خمینی (ره) پاسداری کردند، تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از اسلام، انقلاب و آرمان‌های حضرت امام (ره) دفاع کردند.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: جانبازان بعد از نایل شدن به مقام جانبازی همچنان درد و رنج ناشی از مجروحیت را تحمل می‌کنند که این صبر و ایثار شما عزیزان ستودنی است

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان تصریح کرد:حضرت ابوالفضل نمونه بارز انسان کامل و مقاومت در برابر سختی هاست و مکتب تشیع با معرفی شخصیت‌های برجسته توانسته مسیر درست را با راهنمایان دینی به خوبی به پیروانش نشان دهد و اگر به آن تمسک کنیم سعادتمند می‌شویم.

وی در پایان بیان داشت: اعیاد شعبانیه بهترین فرصت برای تامل و تفکر در زندگی ائمه معصومین (ع) است که امیدواریم با مطالعه سیره معصومین با بصیرت افزایی راه درست را انتخاب کرده و سعادتمند شویم.
ارسال نظرات