سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل جمهوری اسلامی بر لزوم حرکت در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی و تلاش برای نابودی مستکبران جهان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۲۹۰۰۳
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سپاه قدس گیلان همزمان با فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

 

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه پرسی تاریخی دهم و یازدهم فروردین ماه سال ۵۸ و اعلام روز جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ماه همان سال توسط حضرت امام خمینی (ره)، جهان آن روز که تحت تأثیر سلطه و سیاست‌های ابرقدرت‌های شرق و غرب بود، ظهور قدرت نوینی در هندسه قدرت جهانی را به مثابه واقعیتی گریزناپذیر فرا روی خود دید.

 

طی ۴ دهه گذشته، استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای آنها، با روش‌های گوناگون از جمله تحمیل جنگ ٨ ساله، ترور، و تحریم‌های همه جانبه همواره کوشیده است که ملت ایران اسلامی را از مسیر استقلال خواهی و آزادی منحرف نماید اما ملت بصیر و انقلابی به رهبری امام خمینی (ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) توانسته است از همه طوفان‌های سهمگین به سلامت عبور کند.

 

دشمنان انقلاب اسلامی که اصلی‌ترین هدفشان ضربه زدن به شجره طیبه و تنومند انقلاب اسلامی برای تحقق اهدافشان دست خود را به خون سردار جهان اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش نیز آلوده کردند اما ملت ایران با حضور همه جانبه در مراسمات تشییع و بزرگداشت این شهدای والامقام ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، سیلی محکمی با بدخواهان نظام جمهوری اسلامی زدند.

 

امروز جمهوری اسلامی مقتدرتر و قوی‌تر از هر زمانی است و گام‌های خود را برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) و ایجاد تمدن نوین اسلامی استوارتر از همیشه بر میدارد تا با عنایت الهی به زودی شاهد نابودی مستکبران جهانی باشد.

 

سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز تشکیل جمهوری اسلامی اعلام می‌کند که از تمام توان و ظرفیت خود در راستای حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی و حمایت از ملت شریف ایران استفاده ‌کرده و همواره منویات امامین انقلاب را سرلوحه اقدامات خود می‌داند.

 

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات