فرمانده سپاه ناحیه عشایری از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک در شهرستان اصلاندوز با هدف مقابله با ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۹۶۱۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان اصلاندوز، همزمان با سراسر شهرستانهای استان اردبیل رزمایش دفاع بیولوژیک گرامیداشت شهدای مدافعان سلامت در راستای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا با حضور امام جمعه،فرماندار،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،شهردار،فرماندهان نظامی و انتظامی،گروههای جهادی بسیج سازندگی،بسیج اردویی،کارگری،بسیجیان حوزه بعثت و گردان سایبری فضای مجازی بسیج در قالب قرارگاه پدافند زیستی شهرستان اصلاندوز برگزار شد.

در این رزمایش ضمن گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها و کوچه‌ها و معابر پرتردد شهر اصلاندوز،محله قره قباق و روستای عیوضلو پلنگلو جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با ماشین آلات سمپاشی کشاورزان شهرستان و خدمات آتش نشانی شهرداری و پمپ های دستی،بسته بهداشتی و ماسک نیز به هر یک از ساکنان توزیع شد.

گفته می شود،این رزمایش توسط سپاه ناحیه عشایری و با مشارکت فرمانداری،شهرداری و بهداشت و درمان  با رمز "یا ابا عبدالله" از مقابل حوزه بعثت آغاز شد.

همزمان با این رزمایش اعضای گردان سایبری بسیج شهرستان اصلاندوز نیز با هشتک ایران قوی و رزمایش سلامت در شبکه های اجتماعی شرکت کردند.

 
ارسال نظرات