تقدیر نماینده ولی‌فقیه در گیلان از عملکرد گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: روی آوردن جوانان و مردم به کار جهادی و پی بردن به اهمیت این موضوع یکی از مهم‌ترین نکاتی بود که در روزهای شیوع کرونا بدان پی بردیم.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۵۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار استاندار گیلان با وی از همکاری مردم و مسئولان در روزهای شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد و اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در گیلان مردم و مسئولان با همراهی یکدیگر توانستند این ویروس را کنترل کنند که به همه آنها عرض خداقوت دارم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا علاوه بر دشواری، درس و نکات آموزنده‌ای نیز برای ما داشت بیان کرد: روی آوردن جوانان و مردم به کار جهادی و پی بردن به اهمیت این موضوع یکی از مهم‌ترین نکاتی بود که در این روزها بدان پی بردیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب مسئولان استان گیلان در مبارزه با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: استان گیلان رتبه نخست مبارزه با ویروس کرونا در کشور را کسب کرده است که این امر با تلاش همه از جمله گروه‌های جهادی و وفاق و همدلی بین مردم و اقشار مختلف جامعه محقق شده است.

امام جمعه رشت ضمن تقدیر از همراهی و همدلی مردم و مسئولان در کنترل شیوع بیشتر ویروس کرونا تصریح کرد: در تعالیم دینی به ما توصیه شده است که در زمان سختی و بلا به ائمه(ع) متوسل شویم و مطمئناً با توکل به خدا این ویروس را شکست می‌دهیم.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به نامگذاری امسال به‌نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: شرایط فعلی کشور ما به‌گونه‌ای است که بستر مناسب برای تولید محصولات زراعی فراهم شده و تقاضا برای محصولات داخلی نیز بالا رفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بیان کرد: برای تحقق جهش تولید باید ابتدا اولویت‌ها را مشخص کرده و در همان راستا حرکت کنیم و در این بین کاهش واردات محصولات مختلف از خارج از کشور یکی از مهم‌ترین نکات در تقویت تولید داخل است.

وی با بیان اینکه با توجه به بارندگی‌های خوب و تقویت منابع آبی و همچنین نرخ محصول برنج، کشاورزان گیلانی برای کشت این محصول رغبت زیادی پیدا کردند تصریح کرد: مسئولان استان باید نسبت به بازسازی آب‌بندان‌های گیلان اقدام کنند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اهمیت شفافیت عملکرد مسئولان و آگاه کردن مردم از اقدامات انجام شده خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان برای تحقق جهش تولید در استان گیلان کمیته‌ای را تشکیل دهند و در همین راستا برنامه‌ریزی کنند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار