سخنان سخیف آمریکایی‌ها به دلیل موفقیت نهادهای انقلابی از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خدمت‌رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۲۳۰۰۹۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

آمریکا از موفقیت نهادهای انقلابی در خدمت به مردم عصبانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام‌جو قبل از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سخنان سخیف مقامات آمریکا علیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام‌(ره) حاکی از عصبانیت آن‌ها از موفقیت نهادهای انقلابی از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در خدمت‌رسانی به مردم و مناطق محروم کشور است.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طی سال‌های اخیر فعالیت‌های مفید و مؤثری در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی و اجتماعی داشته و همواره با دولت همکاری کرده است.

 استاندار اردبیل با اشاره به فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان اردبیل، بیان کرد: شروع ساخت ۵۴٠ واحد مسکن ملی در اردبیل، ساخت ٢۶ مدرسه، اهدای ١٣٠ وام تا سقف ۴۰ میلیون تومان برای اشتغال‌های خرد در شهرستان‌های خلخال و کوثر، کمک به ساخت ۴۰ مسجد در مناطق روستایی، حمایت از گروه‌های جهادی، اهدای جهیزیه، کیف، نوشت‌افزار، ویلچر و بسته‌های غذایی و ضدعفونی‌کننده، از جمله اقدامات مؤثر و ارزشمند این ستاد طی ماه‌های اخیر در استان است.

ارسال نظرات