در این جلسه سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان به صورت ویدیو کنفرانس با تمامی فرماندهان نواحی شهرستانها گفتگو کرد
کد خبر: ۹۲۳۰۶۵۶
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

دوازدهمین جلسه قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا(ع) سپاه استان اردبیل برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،سردار بابازاده  با اشاره به آمادگی و توان نیروهای بسیجی در مقابله با ویروس کرونا گفت: امر ضد عفونی و گندزدایی معابر شهرها به لحاظ شرایط جوی در این دو روز به خاطر سلامتی مردم استان متوقف شده سپس طبق روال گذشته این امر استمرار خواهد داشت.

بابازاده با تاکید بر ضرورت آمادگی بیشتر برای مواجهه با روند احتمالی رو به رشد بیماری کرونا به خاطر اتمام تعطیلات و شروع به کار کسب و کارها از اصناف و بازاریان خواست تا حتما به پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده عمل کرده و موارد بهداشتی را رعایت نمایند.

سردار بابازاده گفت فعال سازی ایستگاه های سلامت برای تب سنجی مردم و معاینات اولیه در قالب طرح مطهر تا شکست نهایی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت ، سردار بابازاده  فرهنگ سازی- متقاعد سازی و همراه سازی اقشار مختلف مردم را خواستار شد.

ایشان با قدردانی از تلاش های جامعه پزشکی و پرستاری ، پای کار آمدن خیرین استان برای استمرار کمک های معیشتی به اقشار آسیب پذیر را مورد تاکید قرار داد.

ارسال نظرات