عنوان برنامه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل عملیاتی شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۶۷۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

۲۰ عنوان برنامه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کانون های مساجد عملیاتی شد

به گزارش سرویس مساجد و محلات خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  20 عنوان برنامه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل عملیاتی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالان و اعضای کانون های مساجد با اقدام جهادی برای مشارکت در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه حضور فعالی داشتند.

این مقام مسئول اظهار داشت: تهیه دستورالعمل مقابله با کرونا در مساجد و پوسترهای مشارکت برای در خانه ماندن و ارائه 26 نکته برای حضور در خانه از مهمترین محورهای برای فرهنگ سازی مقابله با شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه بود.

سقاء خاطر نشان کرد: تولید ماسک در کانون ها و توزیع بین نیازمندان و مشارکت در ضدعفونی مساجد و محلات از دیگر اقدام های عملی برای مقابله با این بیماری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: توزیع مواد غذایی در بین مستمندان و نیازمندان به مناسبت فرا رسیدن سال نو و همیاری خیرین در این طرح خداپسندانه

وی یادآور شد: مشارکت در ضدعفونی خودروهای جاده ای، نصب و توزیع بروشور بهداشتی در مساجد، فعالیت های مجازی از جمله تلاوت قرآن کریم به صورت غیر حضوری، بارگذاری موارد بهداشتی و عملکردهای کانون ها نیز اجرایی شد.

سقاء بیان کرد: برگزاری مسابقه فرهنگ سلامت، مسابقه خاطرات و دلنوشته، مسابقه عکس سین هشتم و مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه های فرهنگی و تفریحی برای فعالان کانون های مساجد و عموم مردم بود.

وی اذعان داشت: قرائت زیارت امین الله، طرح ختم حدیث کساء، چله عظیم قرن با قرائت زیارت عاشورا از ماه شعبان به مدت 40 روز و قرائت دعای عظم البلا همزمان با سراسر کشور از برنامه فرهنگی و دینی برای اعضا و فعالان کانون های است.

ارسال نظرات