سعید زعفری هشجین
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال در گفتگو با بسیج :
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: به همت گروه جهادی شهدای روحانی شهرستان خلخال اقلام بهداشتی و غذایی در بین نیازمندان شهر خلخال توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۹۵۸
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

حجت‌الاسلام جعفر توحیدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اردبیل در خصوص مقابله و پیشگیری با کرونا ویروس اظهار کرد: تمامی رده‌های بسیج در آمادگی کامل برای مقابله با کرونا ویروس قرار داشته و به همت گروه جهادی شهدای روحانی خلخال نیز اقلام تهیه شده غذایی، بهداشتی و فرهنگی در بین نیازمندان شهر خلخال در مناطق مختلف توزیع شد.

وی افزود: روحانیون و بسیج طلاب شهرستان خلخال نیز مثل سایر اقشار در همدلی با مردم در این مبارزه بی‌وقفه با راه‌اندازی یک واحد تولید دستکش با کمترین امکانات و تولید دستکش یکبار مصرف برای مصارف خانگی و توزیع آن، حس نوع‌دوستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و این قشر نیز تا ریشه‌کنی کرونا ویروس در کنار مردم خواهند ماند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال تصریح کرد: ریشه‌کنی کرونا ویروس تنها با توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم امکان‌پذیر نیست بلکه نکته اصلی که باید از سوی اقشار مختلف مردم توجه قرار گیرد تحقق شعار «در خانه بمانیم» است.

حجت‌الاسلام توحیدی ضمن قدردانی از زحمات کلیه دست‌اندرکاران مدیریت بحران، دانشکده علوم پزشکی و تیم‌های پزشکی و پرستاری گفت: اگر مردم همت کنند قطعا به نتیجه خواهیم رسید.

عکاس احسان قلی پور

ارسال نظرات