خبرهای داغ:

راه اندازی کاروان های شادپیمایی مهر مهدوی در استان

دبیر جامعه ایمانی کرمانشاه گفت : امروز نیمه شعبان کاروان های شادپیمایی مهر مهدوی در خیابان ها حاضر می شوند .
کد خبر: ۹۲۳۱۱۷۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه : سلمان یاوری از انجام کاروان شادپیمایی مهر مهدوی خبر داد.

دبیر جامعه ایمانی مشعر کرمانشاه گفت: به مناسبت جشن نیمه شعبان، در ۱۷ نقطه از شهر کرمانشاه توسط ۱۷ هیئت مذهبی، به صورت خوجوش و مردمی همزمان در دو نوبت صبح و عصر  امروز جشن نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به شراط پیش آمده و ضرورت حفظ نکات بهداشتی، همچنین در امتداد پویش مردمی "هر هیئت یک محله" که به منظور ضدعفونی کردن محلات مختلف صورت گرفت، این بار با شعار ” در خانه بمانید، جشن و شادی را به خانه هایتان می آوریم” کاروان شادی مهر مهدوی راه اندازی می شود.

وی افزود: محتوای انجام فعالیت ها به صورت مدون و برنامه ریزی شده است و در بخش های نورافشانی، مداحی و اجرای سرود توسط نوجوانان، با تمرکز بر مناطقی که دارای مجتمع های مسکونی هستند صورت خواهد پذیرفت.

دبیر جامعه ایمانی مشعر کرمانشاه در پایان ضمن تقدیر ویژه از پای کار بودن هیئات مذهبی و ستاد جهاد علیه بیماری، از همکاری های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه نیز قدر دانی کرد.

لازم به ذکر است که هیئات مذهبی کرمانشاه در ایام مقابله با کرونا در بخش های مختلف از جمله ضدعفونی و گندزدایی محلات، برگزاری هیئت مجازی، توزیع بسته ارزاق بین نیازمندان، پویش مردمی نذر خون، راه اندازی کارگاه های تولیدی اقلام بهداشتی و حضور در بیمارستان ها جهت خدمت رسانی، فعال بوده اند.

ارسال نظرات