حجت الاسلام جعفر نژاد نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز از حلقه‌های صالحین شهرستان کامیاران بازدید نمود.
کد خبر: ۹۲۴۲۶۴۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درکردستان، حجت الاسلام جعفر نژاد مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه بیت المقدس استان کردستان از حلقه‌های صالحین این شهرستان بازدید نمودند. در این دیدار مسول تربیت و آموزش حلقه‌های صالحین سپاه شهرستان کامیاران با بیان گزارشی از اقدامات این معاونت بیان داشت: این شهرستان داری ۱۰۰ حلقه صالحین می‌باشند که مشغول به تربیت بسیجیان می‌باشند.

مسؤل تربیت آموزش سپاه کامیاران گفت: در زمان کرونا این حلقه جهت گند زدایی و خدمات رسانی وجمع آوری کمک‌های مومنانه فعال شدند واقدامات موثری را داشتند.

در ادامه مسؤل دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه بیت المقدس از زحمات بسیجیان و فرماندهان و کسانی که در حلقه‌های صالحین فعالیت داشتند تقدیر به عمل آورد.

در این مراسم حجت الاسلام جعفر نژاد با اشاره به اینکه کار‌های بسیج تمام نشدنی است افزود:نمونه اقدامات بسیج در جهان بی سابقه است و این امر مهم از خصوصیات نظام جمهوری اسلامی وانقلاب آن می‌باشد.

وی گفت: این انقلاب و بسیجیان ۸ سال در مقابل دشمنان تا بن مسلح و ۴۰ سالبعد در مقابل تمام زور گویی‌ها مستکبران ایستاده ودر مقابل ویروس کرونا با جهاد و همراهی و همدلی هم نیز به تمام دشمنان نشان دادند که برای همیشه و در هر صحنه‌ای حاضر به دفاع خواهند بود.

امروز هم جنگ سخت دشمن به جنگ فرهنگی ونرم تغییر پیدا کرده است ویکی از راه‌های مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم همین شجره طیبه حلقه‌های صالحین و حضور بسیج در تمام اتفاقات و مشکلات است که خنثی کننده تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان است.
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات