خبرهای داغ:

کشف 26 میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از طرح بزرگ ارتقای امنیت اجتماعی با موضوع کشف کالای قاچاق در استان خبرداد.
کد خبر: ۹۲۴۸۳۰۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه : به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در 6 شهرستان کرمانشاه، صحنه، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب، کنگاور و روانسر و با مشارکت پلیس امنیت عمومی استان در راستای اولویت‌های ابلاغی از سوی ناجا اجرا شد.

وی ادامه داد: اجرای این طرح در شهرستان کرمانشاه با کشف کالاهایی نظیر انواع لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم برقی، لاستیک و قطعات خودرو، دریل، دستگاه جوش، گردو و بادام، انواع نوشیدنی و... همراه بود که ارزش آن‌ها طبق نظر کارشناسان به 21 میلیارد و 500 میلیون ریال می‌رسد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در دیگر شهرستان‌های یاد شده نیز 4 میلیارد و 500 میلیون ریال انواع کالای قاچاق طبق نظر کارشناسان نظیر لوازم برقی و خانگی، پتو، سوخت، سلاح، 78 راس دام و...کشف شد.

وی یادآور شد: همچنین توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان 15 قبضه و دیگر شهرستان‌های کرمانشاه نیز سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و جمع‌آوری شد.

جاویدان تصریح کرد: در این راستا 17 نفر دستگیر و 11 خودروی نیز که محموله‌های قاچاق را جابه جا می‌کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس برشمرد و گفت: آمار کشفیات سال گذشته 35 درصد نسبت به سال قبل و آمار کشفیات 2 ماهه ابتدایی امسال نیز بیش از پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار