قسم به حجاب و صراحت آفتاب

بیانیه کانون بسیج شهدای فرهنگیان قرچک به مناسبت هفته حجاب

21 تیر ماه هر سال یادآور حادثه حمله وحشیانه رژیم پهلوی به مسجد جامع گوهرشاد می باشد.در سال 1314 عوامل خبیث رضا شاه پهلوی با هجوم به مسجد گوهر شادجمعی از مردم را به دلیل مخالفت با کشف حجاب به خاک و خون کشیدند.
کد خبر: ۹۲۵۷۲۹۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶

 به گزارش سرویس استان تهران خبرگزاری بسیج  تداوم راه و حفظ آرمان شهدا، نیاز امروز جامعه اسلامی است.

عفاف و حجاب این روزها تنها یک مصونیت جسمی نیست..بلکه مصونیت اندیشه ایست که دشمن آن را به مسئله ای جهانی تبدیل کرده است. و امروز به  تقابل با فرهنگ و ارزش های جوامع پرداخته است.

 متاسفانه این روز ها،یا بهتر بگوییم این سالها ،در ضمیر عمیق جامعه،رویشی نامبارک، در حال جان گرفتن است و این امر مهم فرهنگی  و بشری مورد هجمه ی سنگین جنگ نرم دشمن وبی توجهی وبی مهری مسئولین قرار گرفته و جامعه را به سمت اهداف پوچ غربی هاوامی دارد ، که اگر به درستی با آن مقابله نشود، خسارتهای فراوانی را به همراه خواهد داشت.

متاسفانه موضوع عفاف و حجاب زنان و مردان، همانند سایر مقوله های فرهنگی کشور با یک سهل انگاری و به نوعی ولنگاری، مواجه هست که در حال گسترش مفاسد اجتماعی چون کاهش کرامت زن، از هم پاشیدن بنیان خانوده و .. می باشد.

آنچه مسلم است اینکه، آثار و تبعات  هجوم فرهنگی غرب کاملا در جامعه مشهود است.

به راستی صدا و سیما بعنوان یک دانشگاه عمومی چه جایگاهی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارد و چقدر در این مسیر و تولید برنامه های فاخر و اثر گذار توفیق داشته است؟ نیروی انتظامی،دولت و نقش کلیدی آن در ایجاد طرحهای زمینه ای ،مجلس و تلاش این بخش  در پر کردن خلاهای مرتبط ،معلمان و مربیان ، اصناف وبازاریان و نقش سازنده آنها در مبارزه با مظاهر بد حجابی و بی عفتی و ..... همه وهمه، برای ارتقاء این مسئله بنیادین،  تلاشی چند سویه را از طرف مسئولین و مردم می طلبد.

 پشتیبانی صادقانه از دلسوزان این موضوع کلیدی ، بااین هجمه ی بی نظیرتاریخی امری واجب وبی تردید است.

اجرای  مصوبه 427 که تایید شده مجلس شورای اسلامی است توسط دولت محترم، تمامی قوا و دستگاههای حقیقی و مجازی را در این مهم به همکاری خواهد گرفت و التفات روحانیت به ریشه یابی شبهات و مباحث روز در این امربی شک  تاثیر گذار خواهد بود .

 .قلب تپنده حجاب و عفاف که دژی مستحکم دربرابر بی دینی است و نیاز به تلاش تک تک اعضا جامعه اسلامی دارد تا بیش از پیش نیروی تهاجم را به بیرون از مرزهای ایمان بکشاند.

 بسیجیان فرهنگی کشور، بر ضرورتِ اقدامِ هماهنگِ همه مسئولین، برای کسب نتیجه  ای متناسب با فرهنگ اسلامی­_ایرانی، تأکید ورزیده و از مسئولین محترم اجرایی بصورت ویژه خواستارند طبق بند 3 قانون اساسی که دولت را موظف کرده است «تمامی امکانات خود را برای رشد فضائل اخلاقی و مبارزه با فساد و تباهی بکار گیرد» به وظیفه خود بطور جدی عمل کنند.

کانون بسیج شهدای  فرهنگیان قرچک از عموم مردم به خصوص جامعه فرهنگیان ، انتظار دارد همچون گذشته در مقابل این پیشروی رسانه ای ایستاده و زنانشان با چادرهای خود روح طهارت را در سربرگ اهداف خود قرار دهند. و مردان آنها، سرمه حیا را بر چشمان خود بکشند، تا ضمیرشان، علی وار جاده های  یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ  را بپیماید. و اجازه ندهند دستان ناپاک، فضای روحانی و معنوی جامعه اسلامی را به مفاسد اجتماعی آلوده نمایند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار