خبرهای داغ:
در متن بزرگداشت بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا در پی درگذشت همسر سردار شهید تجلایی آمده است

معشوق عاشق را شهید می خواهد

«معشوق عاشق را شهید می خواهد» و برای همین است که خود مسیر را آب می پاشد و چاره می کند تا هستی خویش به قربانگاه راهی کند.
کد خبر: ۹۲۶۳۸۱۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن بزرگداشت بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا در پی درگذشت همسر سردار شهید تجلایی آمده است؛

بسم رب شهدا و صدیقین

سلام بر روی ماه

سلام بر شهادت

سلام بر فداکارانه هایی که راه شهادت را مهیا می سازند.

فداکارانه هایی که شهید می سازند و خود در پشت حجابی زهراگونه تا دیدار یار به انتظار می نشیند بی هیچ چشم داشتی.

همسرانی که نه با چشم سر، با چشم دل محبوب را می بینند، می ستایند و برای رسیدن به معبود از بهترین و زیباترین هستی خود هدیه می بخشند، همچون زینب سلام الله که والاترین داشته هایش را برای یگانه معبود خود هدیه می کند چراکه خوب می داند «معشوق عاشق را شهید می خواهد» و برای همین است که خود مسیر را آب می پاشد و چاره می کند تا هستی خویش به قربانگاه راهی کند.

زمان می گذرد و راه ادامه می یابد و بانوانی از جنس زینب سلام الله مردان خود را به میدان کارزار می فرستند و خود چشم به نور می دوزند تا کی رسد وصال ...

و چه کم دارد این انتظار از شهادت یار....

و اینک نسيبه، بانوی با اصل و نسب، او که نسبش به ماندن بود و اصالتش به رفتن.

بانوی تجلا این هجران برای همه ما و برای یادگاران شما بسیار سخت و جانسوز است اما برای خودت نمی دانم .... چه بگويم.

دعایت تسلی خاطر دخترانت و دوستدارانت باشد انشاءالله.

بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا هجران جانسوز و جانگاه بانوی مکرمه مومنه و خادمه بارگاه حضرت زهرا سلام الله سرکار خانم نسیبه عبدالعلی زاده همسر شهید والامقام علی تجلايي را به محضر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، خانواده بزرگوار شهدا، مردم شریف آذربایجان و خانواده محترم ایشان به ویژه دختران عزیزشان خانم ها مریم و حنانه تجلايي تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات را برای آن بانوی مکرمه مسلت می نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار