خبرهای داغ:
رییس مجمع خیران سلامت ملایر خبر داد

تهیه و توزیع ۱۸۷ میلیون تومان تجهیزات حفاظت فردی توسط خیران ملایری در حوزه سلامت

رییس مجمع خیران سلامت ملایر گفت: امسال به همت خیران ملایری در حوزه سلامت ۱۸۷ میلیون تومان تجهیزات حفاظت فردی در ایام شیوع ویروس کرونا تهیه و در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، ارگان‌ها و نهادها و بین بیماران سرطانی و سخت درمان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۳۸۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶

تهیه و توزیع ۱۸۷ میلیون تومان تجهیزات حفاظت فردی توسط خیران ملایری در حوزه سلامتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس آذرهمایون در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ملایر اظهار داشت: چهار طرح عمرانی بخش فیزیوتراپی و آندوسکوپی بیمارستان امام حسین(ع) و دو مرکز خدمات جامع سلامت ملایر هم اکنون در دست اجرا است و تاکنون با کمک خیران حوزه سلامت این شهرستان یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است.

وی افزود: بخش آندوسکوپی بیمارستان امام حسین(ع) با پنج تخت و دستگاه‌های پیشرفته در یک فضای استاندارد با کمک خیر ملایری «کاظم زنداسرار» توسعه یافت و آماده بهره‌برداری است.

رییس مجمع خیران سلامت ملایر ابراز داشت: بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام حسین(ع) نیز توسط خیر نیکوکار خانم جعفری در دست اجرا و در یک فضای وسیع‌تر در دست توسعه و بازسازی است و پس از بهره‌برداری خدمت فوق تخصصی در این بخش ارائه خواهد شد.

وی به آماده افتتاح بودن دو مرکز خدمات جامع سلامت در انتهای خیابان سعدی و ۲۴ متری ظهیری با کمک خیران رحیمی و شادروان محمود ساریخانی اشاره و بیان کرد: بخش‌هایی که تعمیر و بازسازی می‌شود، پس از بهره‌برداری نیاز به تجهیزات دارند که امیدواریم خیران در تامین این تجهیزات نیز به حوزه سلامت کمک کنند.

آذرهمایون ادامه داد: امسال به همت خیران ملایری در حوزه سلامت ۱۸۷ میلیون تومان تجهیزات حفاظت فردی در ایام شیوع ویروس کرونا تهیه و در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، ارگان‌ها و نهادها و بین بیماران سرطانی و سخت درمان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۱۴ کپسول ۱۰ لیتری اکسیژن، ساکشن و تشک مواج توسط خیران تهیه و به صورت امانت در اختیار بیماران قرار داده شد، گفت: همچنین برای درمان بیماران سخت درمان نیز ۴۰ میلیون تومان از طریق صندوق قرض‌الحسنه اهدا شد.

رییس مجمع خیران سلامت ملایر افزود: به منظور کمک به اقشار نیازمند آسیب دیده از کرونا ۲۱۸ بسته مواد غذایی و ۱۹۰ بسته گوشت گرم به مبلغ ۱۴۱ میلیون تومان از محل نذورات خیران تهیه و طی ۲ مرحله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم، خواستار هدایت نذرهای مردم به سمت کمک به اقشار آسیب دیده شد و اظهار داشت: در ایام محرم باید سخنان رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهیم و مردم می‌توانند نذورات خود را به صورت نقدی و غیرنقدی برای کمک به نیازمندان در اختیار مجمع قرار دهند.

آذرهمایون خواستار همراهی و کمک بیشتر اصحاب رسانه با مجمع خیران سلامت در پیشبرد اهداف این مجمع شد و افزود: ما همچنان نیازمند کمک خیران در حوزه درمان و سلامت هستیم و تاکنون خیران زیادی با کمک و اطلاع‌رسانی خوب رسانه‌ها و فضای مجازی جذب مجمع شده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت بالای حرفه خبرنگاری تاکید کرد: بین اعتباری که از بودجه عمومی کشور به بخش درمان اختصاص پیدا می‌کند با نیازها، فاصله‌ای وجود دارد که این فضا را خیران باید پُر کنند و بدون شک خبرنگاران در این زمینه می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

رییس مجمع خیران سلامت ملایر یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون پنج اهدای عضو در این شهرستان داشتیم که بیشترین آمار استان همدان در این زمینه مربوط به ملایر است و این نشان از ارتقای فرهنگ اهدای عضو در این شهرستان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات