خبرهای داغ:
ابراهیم سعیدی
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج)

دهمین جشنواره مالک اشتر بسیج در فریدونشهر برگزار شد

آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر و طرح اسوه ناحیه فریدونشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برگزار و از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۵۷۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از فریدونشهر ، آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر و طرح اسوه ناحیه فریدونشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برگزار و از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر شد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی در ابتدای این مراسم با اشاره به حسن نامگذاری این جشنواره  به نام مالک اشتر و با مرور رشادت های این مرد بزرگ در یاری و همراهی امیر المومنین (ع) گفت :  مالک اشتر یک سرباز واقعی برای ولی امر خود بود به گونه ای که هرگاه وارد یک میدان یا معرکه ای می شد با مدیریت ، شجاعت ، فداکاری ، دلاوری و ولایت مداری خود عرصه را از دست دشمنان خارج می کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) در ادامه افزود : هر یک از ما باید یک نیروی مخلص و وفادار همانند مالک اشتر برای ولی امرمان باشیم . یا مانند قمر بنی هاشم که مالک اشتر امام حسین (ع) بود و وقتی به شهادت رسید امام (ع) فرمودند " الان انکسرت ظهری ".

وی سردار سلیمانی را مالک اشتر زمان نامید و گفت گریه های حضرت آقا در نماز حاج قاسم نشان از عمق علاقه ایشان به آن شخصیت بزرگوار بود .

حجت الاسلام و المسلمین صادقی توصیه ای هم برای همه بسیجیان داشت و گفت : اگر می خواهیم برای امام امت یار و یاور باشیم باید مثل مالک اشتر باشیم ، مثل شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی ، شهید صیاد و شهید کاظمی ، که نه فقط وجودشان برای دین با برکت است بلکه بعد از شهادت و پیکر بی جانشانشان هم دارای برکات بسیار و برای دشمن مایه ترس و احساس خطر است. ما باید به گونه ای برای اماممان سرباز باشیم که تا هستیم ولی امرمان احساس آرامش کند.

در پایان هم از نفرات برتر جشنواره با هدای لوح سپاس و هدایایی  تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار