مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج خبر داد

تجلیل از ۲۰ ایثارگر ورزشکار در مازندران

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا از تجلیل ۲۰ ایثارگر ورزشکار در سطح استان مازندران هم خبر داد و اضافه کرد: رونمایی از کتاب‌های شهدای ورزشکار دفاع مقدس نیز از برنامه‌های ما در این هفته است.
کد خبر: ۹۲۷۶۸۷۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
سرهنگ کاظم غفارپور پیش از ظهر امروز در گفت و گوبا خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، از سه برنامه شاخص این سازمان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۲ مرحله والیبال ساحلی در تیر ماه به میزبانی شهرستان محمودآباد و مرحله دوم میزبانی شهرستان نور برگزار شد.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا به  یک مرحله تور دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی افزود:‌این برنامه با حضور دانش‌آموزان بسیجی شهریور ماه به میزبانی شهرستان ساری برگزار شده است.

غفارپور در ادامه  با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران روز گذشته در شهرستان بابلسر برگزار شد، اضافه کرد: این مسابقات مرحله اول به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار شده و روز گذشته با حضور ۸۰ شناگر از ۱۳ شهرستان استان مازندران به میزبانی اداره کل شیلات در شهرستان بابلسر برگزار شد.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا درهمین باره توضیح داد: مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان استان در دو رده سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال برگزار شده که شهرستان بابلسر در رده سنی بالای ۱۴ سال حائر رتبه برتر شد.

به گفته غفار پور در پایان اختتامیه مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران از خانواده شهدا و رزمندگان ورزشکار دفاع مقدس تجلیل شد.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در ادامه با بیان این مطلب که امسال ۴۰ سالگی هفته دفاع مقدس را پیش‌رو داریم؛ کمیته ورزشی دفاع مقدس با ریاست اداره ورزش و جوانان استان مازندران و دبیری ورزش بسیج سپاه کربلا تشکیل شد، افزود: از دیگر برنامه‌های ورزش بسیج سپاه کربلا در هفته دفاع مقدس  تجدید پیمان و تجدید آرمان با شهدا، رزمندگان و ایثارگران ورزشکار دفاع مقدس با حضور آیت‌الله لایینی نماینده، ولی فقیه، ریاست ورزش و جوانان استان و بسیجیان ورزشکار  در دفتر نمایندگی لی فقیه در مازندران است.

غفارپور از تجلیل ۲۰ ایثارگر ورزشکار در سطح استان مازندران هم خبر داد و اضافه کرد: رونمایی از کتاب‌های شهدای ورزشکار دفاع مقدس نیز از برنامه‌های ما در این هفته است.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در پایان به برگزاری تور دوچرخه‌سواری در هفته دفاع مقدس هم اشاره کرد و یادآور شد:‌دوچرخه سواران از رامسر تا گلوگاه را رکاب می‌زنند که در بین راه با خانواده شهدای دفاع مقدس بر سر مزار شهیدان بزرگوار دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار