با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان؛

جلسه هم افزائی نمایندگان مجلس و مجمع بسیجیان استان زنجان با عنوان "طرح شهید مدرس"برگزار شد

جلسه مشترک هماهنگی و هم افزائی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجمع بسیجیان استان زنجان با عنوان "طرح شهید مدرس"با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)این استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۳۱۷۱
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ جلسه مشترک هماهنگی و هم افزائی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجمع بسیجیان استان زنجان با عنوان "طرح شهید مدرس"با حضور آیت الله خاتمی؛ نماینده، ولی فقیه دراستان، سردار جهانبخش کرمی؛ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل سالن جلسات ولایت سپاه استان برگزار شد.

ابوالفضل طهماسبی؛جانشین فرمانده سپاه استان در این جلسه با اشاره به این‌که مجمع بسیجیان زنجان شامل هفت گروه تخصصی به ریاست نماینده، ولی فقیه در استان است، اظهار داشت: این مجمع شامل کارگروه اقتصاد و زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی، حقوقی، قضایی و امنیتی، آموزش تحقیقات و فناوری، رسانه و فضای مجازی است.

وی افزود: ماموریت این کارگروه‌ها شامل احصا راهکار‌های علمی و عملی برای حل مسائل کشور و انقلاب، احصا نیاز‌ها و کمک به سیر تکاملی انقلاب اسلامی است.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان این‌که در ذیل موارد مذکور دستورالعملی برای دبیرخانه طرح شهید مدرس وجود دارد که مشترک نمایندگان استان و مجمع بسیجیان استان است گفت: هدف از طرح شهید مدرس ایجاد، تعامل، هم افزایی ظرفیت‌های سپاه و بسیج، شبکه نخبگان بسیج خصوصا مجامع بسیج در جهت حل مسائل، مشکلات استان و پیگیری مطالبات است.

این مسئول تصریح کرد: منظور‌هایی که در این طرح آمده شامل، معرفی جامعه نخبگان و تخصصی بسیج از جمله مجامع بسیجیان و هیئت‌های اندیشه‌ورز است که در کارگروه‌های مختلف ایجاد شده مسائل و مشکلات توسط جامعه نخبگان جمع‌آوری و راه‌کار‌های مختلف ارائه می‌گردد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: ایجاد فضای همدلی، مشارکت، رفع ابهامات احتمالی، ایجاد ظرفیت جهت اقدامات تخصصی در پیگیری مطالبات، تقویت ظرفیت کارشناسی نمایندگان از طریق مجامع بسیجیان، کمک و استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان جهت اجرایی شدن طرح‌های مجمع بسیجیان در جهت حل مشکلات در سطوح مختلف از جمله دیگر اهداف می‌باشد.

وی اعضا و ترکیب طرح شهید مدرس را اعضای نمایندگان، فرمانده یا جانشین سپاه، رئیس مجمع بسیجیان، رئیس هیئت اندیشه‌ور، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار، روسای کارگروه‌های هفت‌گانه مجمع بسیجیان و معاونت اطلاعات سپاه استان اعلام کرد.

جانشین سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان در پایان با ابراز خرسندی از برگزاری بزرگترین رزمایش کمک مومنانه در کشور گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی انجام گرفت و در دهه پایانی ماه صفر نیز فاز سوم این طرح برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار