خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی خبر داد

آغاز ششمین مرحله رزمایش "کمک مومنانه" از ۲۳ مهر در خراسان جنوبی

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه، از ۲۳ مهر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۳۵۰۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه، از ۲۳ مهر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در این مرحله پیش بینی می‌کنیم حداقل به ۱۵ هزار خانوار نیازمند و آسیب دیده از کرونا در استان کمک رسانی شود.

سردار قاسمی افزود: در این مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه، علاوه بر بسته‌های معیشتی و تحصیلی و پخت غذای گرم، وام‌های قرض الحسنه ۳ تا ۵ میلیون تومانی هم برای کمک به کسب و کار‌های خرد با همت بانک‌ها و خیرین به افراد و مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در ۵ مرحله‌ی قبلی رزمایش، با کمک مردم و ارگان‌های مختلف، نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان به اقشار آسیب دیده کمک شد گفت: در این مدت توانستیم به یاری خدا به ۲۳۰ هزار خانوار آسیب دیده از کرونا در قالب بسته‌های معیشتی و تحصیلی خدمت رسانی کنیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به جمع آوری کمک‌ها برای مرحله ششم رزمایش، از مردم خواست چنانچه کمک و نذری دارند به پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و یا به هر ارگان و سازمان شناخته شده‌ای که اعتماد دارند مراجعه و نذورات خود را اعطا کنند.
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار