خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) ملایر خبر داد

اجرای بیش از ۳۰ برنامه طی هفته بسیج توسط حوزه فاطمه الزهرا(س) ملایر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) ملایر از اجرای بیش از ۳۰ برنامه طی هفته بسیج توسط حوزه فاطمه الزهرا(س) ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۷۹۷۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

اجرای بیش از ۳۰ برنامه طی هفته بسیج توسط حوزه فاطمه الزهرا(س) ملایرمهین نظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، بیش از ۳۰ برنامه طی هفته بسیج در فضاهای حقیقی و مجازی برگزار شد.

وی به نقش‌آفرینی نیروهای بسیجی در هشت سال دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلاب اشاره و عنوان کرد: بسیج به عنوان نیرویی کارآمد و مردمی و فعال در تمام عرصه‌ها، خود را نشان داده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) ملایر با بیان اینکه بسیج در سال ۵۸ به فرمان تاریخی امام خمینی(ره) ایجاد شد، تصریح کرد: با توجه به شعار محوری هفته بسیج با عنوان «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین» خدمت‌رسانی و خدمات‌دهی از جمله مهم‌ترین اهداف بسیج است و هفته بسیج عملکرد این نهاد مردمی را در تمام عرصه‌ها به تصویر می‌کشد.

وی به برنامه‌های شاخص حوزه فاطمه الزهرا(س) ملایر در هفته بسیج اشاره و بیان کرد: پویش نذر خون، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه، برگزاری مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی، افتتاح کارگاه‌های اشتغالزایی، طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم و برگزاری مسابقات فرهنگی - اجتماعی در سطح شهرستان ملایر از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار