پیشبرد اهداف انقلاب با ریختن خون بزرگان آن متوقف نمی‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امروز دشمن بیش از هر زمانی از اقتدار جمهوری اسلامی واهمه دارد و باید این را بداند با ریختن خون چهره‌های برجسته کشور ذره‌ای از عزم و اراده ما برای پیشرد اهداف انقلاب کم نمی‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۹۰۵۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، هزمان با فرارسیدن روز نیروی دریایی سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با دریادار دوم سید عبدالوهاب طاهری، فرمانده منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نداجا دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار بااشاره به رشادت‌های مجاهدان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مرزهای آبی کشور اظهار داشت: ارتش و سپاه دوبازوی قدرتمند جمهوری اسلامی برای حراست از ایران، انقلاب و مردم هستند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه توانمندی ناوچه‌های رزمی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش مثال زدنی است ابراز داشت: در بین نیروهای مسلح ارتباطی از صمیم قلب و دوستانه برقرار است.

وی با اشاره به شهادت دانشمندهسته‌ای کشورمان در عملیات تروریستی توسط رژیم صهیونیستی و عوامل آن‌ها گفت: امروز دشمن بیش از هر زمانی از اقتدار جمهوری اسلامی واهمه دارد و گمان می‌کند با ریختن خون چهره‌های برجسته می‌تواند مسیر حرکت انقلاب را متوقف کند اما باید بداند که جمهوری اسلامی سال‌ها است که چنین توطئه‌هایی را پشت سر گذاشته و ذره‌ای از عزم و اراده ما برای پیشرد اهداف انقلاب کم نشده است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات