فرماندار خلخال گفت: با حضور بسیجیان، ۶۲ هزار نفر از جمعیت خلخال در طرح شهید سلیمانی تحت غربالگری و بیماریابی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۸۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

 

 غربالگری ۶۲ هزار خلخالی در طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری بسیج استان اردبیل، فریدون بابایی ظهر امروز در بازدید از ادامه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در محلات مختلف شهر خلخال اظهار کرد: با حضور بسیجیان، ۶۲ هزار نفر از جمعیت خلخال در طرح شهید سلیمانی تحت غربالگری و بیماریابی قرار گرفتند.

وی افزود: با همکاری خانواده‌ها بیماریابی انجام شده و بیماران به نزدیکترین واحد دانشکده علوم پزشکی معرفی می‌شوند تا روند قرنطینه و درمان از همان ساعات اولیه شناسایی آغاز شود.

طرح شهید سلیمانی باعث برنامه‌ریزی برای ریشه‌کنی کرونا می‌شود

فرماندار خلخال ضمن قدردانی از بسیجیان شهرستان خلخال در اجرای موفق طرح شهید سلیمانی، بیان کرد: این طرح که مزین به نام شهید سلیمانی است یک ارزیابی میدانی سریع را در اختیار مسؤولان شهرستان خلخال قرار می‌گذارد تا با برنامه‌ریزی در وضعیت فعلی کرونای شهرستان، بهترین تصمیم را برای پیشگیری و ارایه راهکارهای مطلوب در جهت ریشه‌کنی و قطع زنجیره کرونا بگیرند.

گفتنی است؛ در مجموع بیش از ۸۰ درصد جمعیت شهرستان خلخال در شهرها و روستاها، با مراجعه حضوری بسیجیان به درب منازل، غربالگری شده و اجرای این طرح کم کم به پایان خود نزدیک می‌شود.

ارسال نظرات