خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

کار کارشناس کمتر از قضاوت نیست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی کار کارشناسی را نوعی قضاوت دانست و گفت: وقتی قاضی یک پرونده بر اساس ضرورت به نظر یک کارشناس رجوع می کند در واقع آن کارشناس نوعی قضاوت انجام داده است.
کد خبر: ۹۳۰۲۹۹۸
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با اعضای هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان افزود: کار کارشناس هموار کردن مسیر قضاوت است بر این اساس کارشناسان باید در اظهار نظرهای خود همیشه خدا رو مدنظر داشته باشند و برای رضایت یک گروه یا یک شخص رای ندهند.
وی در بخش دیگری از سخنانشان با تاکید بر اهمیت پژوهش و کارشناسی اظهار داشت: پژوهش مقدمه کار تخصصی است.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه اگر در کشور ما تحقیق و پژوهش انجام نشود به موفقیت نخواهیم رسید گفت: به عوان مثال در بازدیدهایی که از پارک علم و فناوری انجام داده ام از دیدن جوانانی که با ابتکار و اختراع در شرایط تحریم کشور را پیش می برند بسیار لذت بردم.
امام جمعه تبریز ادامه داد: در بازدید از نمایشگاه شرکت های دانش بنیان در دانشگاه تبریز نیز به وضوح انسان از دیدن این همه موفقیت لذت می برد. این موفقیت ها تنها از طریق پژوهش و کار کارشناسی به دست آمده است.
حجت الاسلام آل هاشم خطاب به نمایندگان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری گفت: از این منظر که کار مرکز یک کار کارشناسی و پژوهشی است نیز اقدامات شما با ارزش است به شرط آنکه نتیجه گیری ها بر مبنای عدالت باشد.
نماینده ولی فقیه در استان در خصوص طرح پیشنهادی مرکز در خصوص حضور کارشناسان رسمی در مساجد گفت: در این خصوص نیاز به تعامل و گفتگو با نهادهای ذیربط است و پس از گفتگو با آنها می توان به اجرای طرح پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار