پیام تسلیت کانون مداحان بام ایران؛

ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی

کانون مداحان استان چهارمحال وبختیاری،درگذشت رادمردی از تبار علم ،حکمت و عرفان، فیلسوفی بزرگ، بصیری عمار صفت و مجاهدی مالک اشتر گونه حضرت آیت الله آقای حاج شيخ محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۰۹۵۵۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن پیام پیام تسلیت کانون مداحان استان چهارمحال وبختیاری در پی ارتحال آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت فقیه عالیقدر و اندیشمند بزرگ جهان اسلام حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی (رضوان الله علیه) عضو برجسته، مؤثر و دیرینه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تألم و تأثر بسیار گردید.

این عالم ربانی با قدرت اجتهاد و اندیشه صائب خود در جهادی عالمانه به مقابله با تفکرات الحادی غرب و انحرافات فرهنگی پرداخت و اندیشه ناب اسلامی را روشن و پاکیزه به جامعه ارائه کرد.

بینش بالای سیاسی و خلوص انسانی این عالم شجاع و مبارز تصویری روشن و واقعی از ابعاد مختلف شخصیت این اندیشمند بزرگ است.

این استاد برجسته علوم اسلامی با ذهنی عمیق و جامع‌نگر اندیشه‌های فلسفی را در پرتوی از نور توحید و معنویت به جویندگان و طالبان حقیقت ارائه می‌کرد، درس‌های اخلاق عارفانه و سلوک زاهدانه این معلم اخلاق، طلاب جوان را با ایشان مأنوس و جمع کثیری را از اخلاق، عرفان، معنویت و معارف الهی بهره‌مند کرده بود.

مبارزات انقلابی و همراهی بی نظیر ایشان با امامین انقلاب و همچنین کوشش وافر علمی در دفاع و حمایت از ولایت فقیه از ویژگی های بارز این شخصیت انقلابی است.

این نماینده فقید مجلس خبرگان رهبری، قهرمان بصیرت افزایی، روشنگری و دفاع از دین و مکتب اهل بیت علیهم السلام بود و تا پایان عمر پر برکت خود یک انقلابی ولایتمدار باقی ماند.

کانون مداحان استان چهارمحال و بختیاری رحلت این عالم عارف پرهیزگار را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم به خصوص فرزندان ، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عالم وارسته علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار