جواد نخعی مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا استان سیستان و بلوچستان:

1002نفر در موسسه امدادگران عاشورا عضویت دارند

جواد نخعی گفت: رسیدگی به محرومان و مستضعفین جامعه به منظور گسترش عدالت اجتماعی و انفاق جهت کمک در درمان و حمایت بیماران سرطانی و صعب العلاج محروم جامعه از اهداف تاسیس موسسه امدادگران عاشورا می‌باشد
کد خبر: ۹۳۱۲۹۰۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
 مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا استان سیستان و بلوچستان درگفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: موسسه خیریه امدادگران عاشورا در سال ۱۳۸۲ همزمان با سفر مقام معظم رهبری به استان و با حضور سردار شهید حبیب لک زایی تاسیس شد.
 
جواد نخعی افزود: بسط فرهنگ اسلام ناب محمدی و توجه به کرامات انسانی جامعه و تحقق توصیه ائمه و پیشوایان دینی در راستای رسیدگی به محرومان و مستضعفین جامعه به منظور گسترش عدالت اجتماعی و انفاق جهت کمک در درمان و حمایت بیماران سرطانی و صعب العلاج محروم جامعه از اهداف تاسیس این موسسه می‌باشد.
 
وی تعداد کل مددجویان موسسه امدادگران عاشورا 1002 نفر بیان کرد و ادامه داد: از این تعداد  ۲۷۶ نفر بیمار عادی،  ۴۸۳ نفر بیمار سرطانی و ۲۴۳ نفر بیمار صعب العلاج هستند.
 
این مسئول بیان کرد: در سال ۱۳۹۹ تاکنون 7میلیارد و 197 میلیون و 942 هزار 425 هزینه خدمات ارائه شده  است.
 
نخعی اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه این موسسه طی سه مرحله بسته‌های معیشتی کمک مومنانه به مددجویان به تعداد ۱۰۴۴ بسته به ارزش دو میلیارد و  818 میلیون  و 800هزار اهدا شده است.
 
مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا تصریح کرد: در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با بیماری کرونا این موسسه با اعزام تیم پزشکی به منزل مددجویان بیمار نسبت به غربالگری و اجرای تست راپید در صورت مثبت بودن تست معرفی به مراکز درمانی  خدمات ارائه کرده است.
 
این مسئول  خدمات دیگر موسسه، انجام خدمات درمانی و حمایت مالی از مددجویان، اهدای لباس گرم به مددجویان و خانواده آن‌ها، اختصاص وام ۴ درصد به مددجویان جهت کمک درمان را از دیگر خدمات انجام شده به اعضا این موسسه برشمرد.
 
ارسال نظرات