مدیرارشد حوزه مقاومت امامزاده سید معصوم (ع) خبر داد:

گزارش فعالیت‌ حوزه سیدمعصوم در دهه فجر

مدیر ارشد حوزه مقاومت امامزاده سیدمعصوم (ع) گفت: در دهه فجر امسال، بسیجیان حوزه مقاومت امامزاده سیدمعصوم (ع) از نظر کمی و کیفی فعالیت‌های منحصر به فرد و تاثیر گذاری را برگزار کردند.
کد خبر: ۹۳۲۱۸۵۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

گزارش فعالیت‌ حوزه سیدمعصوم در دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ علی سبحانی مدیرارشد حوزه مقاومت بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع) ناحیه شهرستان قم اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امامزاده سیدمعصوم (ع) از نظر کمی و کیفی فعالیت‌های منحصر به فرد و تاثیر گذاری را به همین مناسبت برگزار کردند.

سبحانی گفت: در زمینه کمک‌های مومنانه، در این دهه مبارک، تعدادی ویلچر، تلویزیون و میز تلویزیون، بخاری، جهیزیه عروسی، کفش و لباس زمستانی، لباس شویی، جارو برقی، یخچال، پک‌های لوازم التحریر و... برای خانواده‌های نیازمند منطقه این حوزه تهیه و توزیع شد.

وی اضافه کرد: تعداد ۳۰۰ نفر از بسیجیان در رزمایش دفاع از مقر و ۶۰ نفر از نیرو‌های بسیج این حوزه با همکاری عملیات و گردان امام علی حوزه امامزاده سیدمعصوم (ع) در رزمایش موتوری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حضور داشتند.

سبحانی ادامه داد: در این دهه به همت پایگاه‌های امام خمینی (ره) و شهید نامجو (ره) دو گروه سرود شهید سامانلو و شهید نامجو اجرای میدانی و در مساجد منطقه حوزه امامزاده سیدمعصوم (ع) داشته اند.

وی افزود: در همین دهه به همت پایگاه امام خمینی (ره) شب ۱۸ بهمن ماه یادواره شهید مدافع حرم سعید سامانلو و به همت پایگاه شهید مدنی (ره) شب ۱۷ بهمن ماه یادواره شهدای این پایگاه نیز برگزار شد.

سبحانی درباره نشست‌های بصیرتی سیاسی برگزار شده در این دهه گفت: نشست‌های بصیرتی سیاسی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عمارلو، دکتر امیرآبادی، أباالشهید حجت الاسلام سامانلو، فرمانده حوزه امامزاده سیدمعصوم (ع) آقای محمودآبادی، حجت الاسلام آشتیانی، حجت الاسلام صادقی، حجت الاسلام عالمی، حجت الاسلام ابوترابی در پایگاه‌های تابعه این حوزه با حضور مردم و بسیجیان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با بانگ الله اکبر، مراسم نورافشانی و تکبیر گویی از تمامی پایگاه‌های بسیج تابعه حوزه امامزاده سیدمعصوم (ع) با حضور پرشور بسیجیان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: غبارروبی مزار شهدا و امامزاده سیدمعصوم ، ویژه برنامه جنگ شادی و مسابقات ورزشی و کتابخانی از دیگر برنامه‌هایی بود که در این دهه مبارک برگزار شد.

سبحانی همچنین ضمن عرض خدا قوت به همه بسیجیان، اظهار داشت:ما بسیجیان تا خون در رگ داریم دست از آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی نخواهیم کشید و با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گوش به فرمان ولایت فقیه خواهیم بود.

گفته می‌شود تمامی برنامه‌های این حوزه مقاومت با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

انتهای پیام/ امیرفرزانه
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار