خبرهای داغ:
درادامه ی نظارت میدانی مجموعه شورای نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام صادق(ع)از حوزه های مقاومت،از حوزه۱۱خواهران بازدیدکردند.
کد خبر: ۹۳۲۴۱۴۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از حوزه ۱۱ خواهران ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) در آستانه میلاد مولود کعبه، مسئولین نمایندگی ناحیه درادامهٔ نظارت از حوزه‌های مقاومت، از این حوزه جهت عرض خدا قوت وتشکر، بازدید به عمل آوردند.
دراین بازدید که با تلاوت آیات چند از کلام الله مجید آغاز شد، حجت الاسلام والمسلمین عرب مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه حضرت امام صادق، دربارهٔ علت برتری امیرالمؤمنین علی (ع) بر دیگر انبیاء از زبان حره خواهر رضاعی پیامبر صحبت کرد وگفت:یکی از این پیامبران حضرت آدم (ع) بود که خداوند متعال ایشان را از نزدیک شدن به گندم نهی کرد درحالی که حضرت علی اجازه داشتند، ولی از آن نخوردند.
وی در ادامه به حضرت سلیمان اشاره کرد وافزود:حضرت سلیمان درخواست بهترین حکومت دنیارا از خدا کرد که هیچ حکومتی این چنینی تشکیل نشده باشد، اما امیرالمؤمنین دنیا را به زبان عامیانه سه طلاقه کردند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه به شب لیلة المبیت اشاره کردوافزود:مولاعلی (ع) می‌دانستند و شبانه در بستر پیامبر (ص) خوابیدند واین شب به عنوان لیلة المبیت نامیده شد.
حجت الاسلام عرب در پایان صحبت هااشاره‌ای به فضیلت‌های امیرالمؤمنین که حتی پیامبر اکرم هم آن فضیلت‌ها را نداشتندکرد و گفت: اینکه ایشان جانشین بهترین خلق بودند، اما پیامبرجانشین هیچ کس نبود. امیرالمؤمنین همسری داشتند که سرآمد زنان عالم بود، ولی پیامبر همسری مانند حضرت زهرا (س) نداشتند.

در پایان این بازدید فرمانده حوزه از زحمات رابطین نمایندگی حوزه ،با دادن هدایایی قدر دانی کرد.
ارسال نظرات