خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید در سال جدید اشتغال‌زایی و رفع بیکاری جوانان در اولویت برنامه‌های دولت و مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۷۳
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نمازجمعه کرمانشاه اظهار داشت: دولت و مسئولان باید در سال جدید اشتغال‌زایی و رفع بیکاری جوانان در نخستین برنامه‌های خود قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امام سجاد علیه‌السلام می‌فرماید اگر ما کرامت نفس خود را بشناسیم همه چیز برای ما کوچک می‌شود و سراسر وجود ما تقوا می‌شود گفت: امام خمینی(ره) زمانی که می‌فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند به این دلیل بود که کرامت نفس خود را می‌شناخت.

وی با اشاره به اینکه 29 اسفندماه روز ملی شدن صنعت نفت است و در زمانی که انگلیس مستکبر 100 سال قرارداد نفت را بسته بود آیت‌الله کاشانی در زمان نخست‌وزیری مصدق بسیار برای ملی شدن صنعت نفت تلاش کرد گفت: در سال جدید باید همه ما به فکر خویشاوندان فقیر خود باشیم و صله‌ارحام را فراموش نکنیم و سال نو یعنی سالی که ما در جهت خداشناسی حرکت کنیم و معصیت نکنیم.

علما با بیان اینکه رژیم سفاک شاهنشاهی در روز دوم فروردین ماه به مدرسه فیضیه قم تهاجم گسترده‌ای داشت و بسیاری از طلاب و مردم را به شهادت رساند یا مجروح کرد بیان کرد: دوم فروردین ماه همچنین سالگرد ترور شیخ احمد یاسین بنیانگذار حماس توسط رژیم صهیونسیتی است.

وی با اشاره به اینکه 11 شعبان نیز سالگرد ولادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام و روز جوان است عنوان کرد: دولت، مسئولان، آحاد مختلف ملت و خانواده‌ها باید توجه خاصی به جوانان این مرزوبوم داشته باشند و به هیچ ‌وجه نباید در کشور جوان بیماری داشته باشم و وظیفه اصلی دولتمردان اشتغال‌زایی برای جوانان این ملت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امام خمینی(ره) همواره نگاه و توجه خاصی به جوانان داشتند ‌و اکنون نیز امام خامنه‌ای همین مکان را دارد و در بیانیه گام دوم انقلاب بیش از 40 مرتبه از کلمه جوانان نام برده شده زیرا جوانان سرمایه‌های اصلی کشور هستند افزود: امام خامنه‌ای سال را با نام جهش تولید نامگذاری کردند اما این نامگذاری که با گذشت یک سال محقق نمی‌شود بلکه باید این نامگذاری را مسئولان خط‌مشی اصلی خود قرار دهند زیرا دشمنان تنها به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و ما باید توان داخلی کشور خود را تقویت کنیم.

ارسال نظرات