خبرهای داغ:

بررسی امنیت انتخابات در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جلسه امروز این کمیسیون با حضور فرمانده ناجا و معاونانش برای بررسی موضوع امنیت انتخابات ۱۴۰۰ برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۱۸
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوالفضل عمویی افزود:در این جلسه سردار اشتری با ارائه گزارشی از اقدامات و تدابیر درنظر گرفته شده نیروی انتظامی در تشکیل قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در مراحل پیش، حین و پس از برگزاری انتخابات، بر آمادگی کامل ناجا برای برگزاری آرام و امن انتخابات تاکید کرد.
وی اضافه کرد:سردار بابایی، فرمانده پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی هم در این نشست با مروری بر راهبرد‌های دشمن برای تهدیدسازی از انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد که دشمن پروژه عصبانی سازی مردم را دنبال می‌کند.
عمویی ادامه داد:بر اساس گزارش جامع ارائه شده، نیروی انتظامی، اشراف خوبی بر روی جریان‌های معارض از جمله جریان نفاق و آنارشیست‌ها دارد.
وی گفت:سردار ساجدی نیا، معاون عملیات نیروی انتظامی هم در این با ارایه گزارشی از آمادگی یگان‌های عملیاتی و امدادی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ۷۵ هزار صندوق رای در انتخابات، خاطرنشان کرد که تدابیر لازم برای مراقبت از امنیت ستاد‌های انتخاباتی هم صورت گرفته است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد:نمایندگان عضو کمیسیون هم در جلسه ضمن تقدیر از اشراف و تدابیر نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به احسن وجه، دغدغه‌های مدنظر خود را طرح کردند که مورد توجه مقامات نیروی انتظامی قرار گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار