برگزاری نمایشگاه تجسمی هفته مبارزه با مواد مخدر

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از برگزاری نمایشگاه تجسمی هفته مبارزه با مواد مخدر به مدت دو روز در این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۶۴۲
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،حسین زمانیان، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران،گفت:به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه تجسمی از فعالیت های فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد در اداره کل کمیته امداد استان تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور کارشناسان حوزه معاونت اجتماعی و مواد مخدر نیروی انتظامی تهران بزرگ در طی دو روز برگزار شده است، افزود: نمایشگاه  مبارزه با مواد مخدر کمیته امداد استان تهران،دارای بیش از  50 اثر عکس، پوستر و کتاب با موضوع اطلاع رسانی مضرات انواع مخدر و تاثیرات سوء مصرف آن بود.

زمانیان،بیان کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نشست تخصصی ای با حضور یکی از کارشناسان حوزه مبارزه  با محوریت دستاوردهای نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر ببا حضور کارکنان این نهاد برگزار شد.

 معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست تخصصی،گفت : مبارزه با عوامل ناشی از توزیع مواد مخدر در سطح جامعه مواد مخدر و آسیب های این حوزه و همچنین مواد مخدر نوپدید از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

 وی در پایان با بیان اینکه یکی از برنامه های این نهاد در حوزه آموزش خانواده، برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد برای جامعه هدف تحت حمایت است،عنوان کرد:در سه ماهه نخست سال جاری در  حوزه پیشگیری از اعتیاد بالغ بر 2 هزار مددجو در سنین مختلف  از کارگاه های آموزش پیشگیری از اعتیاد بهره مند شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار