پلمپ ۹ واحد صنفی متخلف در شهرستان خاش

خاش-۹واحد صنفی متخلف در رعایت موازین بهداشتی در روز نخست استقرار گشت های مشترک ستاد مقابله با کرونا در شهرستان خاش پلمپ شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۲۳۴
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش گفت: ۹واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای صیانت از حقوق شهروندی و سلامت عمومی پلمپ شدند.

رضا کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش اظهار کرد: به دنبال وضعیت قرمز شهرستان خاش و اعمال مصوبات ستاد پیشگیری و مقابه با کرونا، گشت های مشترک نظارتی در راستای پایش الزامات بهداشتی در دو شیفت صبح و عصر واحد‌های صنفی، صنعتی و خدماتی را مورد بازدید قرار خواهند دادند.

وی عنوان کرد:کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان به همراه نمایندگان فرمانداری، اماکن انتظامی، سپاه، صنعت و معدن، اتاق اصناف با تشکیل گشت های مشترک در روز نخست ۹۳ مورد بازدید از مراکز صنفی، صنعتی و اماکن عمومی شهرستان خاش انجام دادند.
طی این بازدیدها که به منظور نظارت بر رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی انجام شد جهت ۴۵ پرونده متخلف، اخطار کتبی و معرفی به دادگاه صادر و ۹مرکز خاطی نیز پلمپ شدند

این مقام مسئول بیان داشت: نظارت‌ بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی بر ادارات، اصناف و اماکن عمومی در گشت های مشترک ادامه خواهد داشت و چنانچه هر اداره، سازمان و یا صنفی دستورالعمل های بهداشتی در آن رعایت نشود به صورت جدی با آن برخورد و آن مکان پلمب خواهد شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار